נתניהו תקף: “בנט מוכר את המדינה במכירת חיסול למועצת השורא”

יו"ר האופוזיציה בישיבת סיעת הליכוד: אי אפשר להניף דגלים של מדינת ישראל בלב ירושלים. זה דבר שהוא בלתי נתפס" • "מטרת ביטול חוק הלאום היא לבטל את חוק השבות, ובכך להוביל להצפת ישראל במיליוני מהגרים מוסלמים. המטרה הזאת מגובה במסע שלם של שקר והונאה"
אריה ריבקינד
ט"ו אייר התשפ"ב / 16.05.2022 15:48

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו פתח בצהריים (שני) את ישיבת הסיעה של הליכוד, במתקפה על ממשלת בנט-לפיד לאור הקולות לשנות את חוק הלאום.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

נתניהו האשים: “בנט ממשיך במכירת החיסול של המדינה למועצת השורא של האחים המוסלמים. אין גבול למה שהוא מוכן לעשות כדי להישאר על הכיסא”.

נתניהו סיפר: “אמש הודיעה רע”מ על כך שהממשלה נכנעה לחלוטין בנושא הבנייה הבלתי-חוקית. בשעה שכל מי שמבקש להזיז קיר בכמה ס”מ מועמד לדין, נותנים 70 מטר (!) לבניה לא חוקית לכל מי שהוא בצד הנכון של התנועה האיסלאמית.

“משמעות הכניעה היא שהממשלה מכשירה בנייה בלתי חוקית בצורה בלתי מוגבלת. זוהי מסירה סופית של הנגב לידי האחים המוסלמים”.

יו”ר האופוזיציה הדגיש: “רע״מ גם דרשה 50 מיליארד שקל – וקיבלה. אבל זאת לא רק כניעה כלכלית ומסירת הנגב. בראש ובראשונה זו כניעה ערכית ולאומית. כניעה לאלה ששוללים את קיומה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. זה מתפתח בקצב ענק וכולם רואים את התוצאות.

ראש הממשלה לשעבר תקף: “אי אפשר להניף דגלים של מדינת ישראל בלב ירושלים, מניפים של דגלי אש״ף. בחורה צעירה אחת באוניברסיטת תל אביב מניפה בכניסה דגל ישראל לבד, מוקפת בדגלי אש״ף ובפורעים. זה דבר שהוא בלתי נתפס. תראו באיזו מהירות הם דרדרו את המדינה שלנו. המדינה נשמטת מתחת ידינו”.

על הקריאות לשנות את חוק הלאום אמר: “עכשיו שוללי המדינה באים בדרישה לבטל או לשנות את חוק הלאום, שהוביל חברנו אבי דיכטר, שמגדיר את מדינת ישראל ככזאת.

“המטרה שלהם היא ברורה: אם אתה מבטל את חוק הלאום אתה מבטל בעצם את חוק השבות, וזה יוביל להצפת ישראל במיליוני מהגרים מוסלמים שיבטלו את הרוב היהודי במדינה. זאת הכוונה האמיתית כאן.

“המטרה הזאת מגובה במסע שלם של שקר והונאה. כי מה אומר חוק הלאום? בניגוד לשקרים המופצים, החוק אינו פוגע בזכויות הפרט של אזרחי ישראל, בלי קשר לדת, גזע או ללאום. הוא שומר בקפידה על הזכויות האזרחיות – של כולם.

“החוק כן קובע שזכויות הלאום במדינת ישראל הן של העם היהודי. זה אומר המנון, דגל, אבל מעל הכל זה אומר דבר אחד – שכל יהודי יכול לעלות הנה למדינת ישראל.

“אחרי ש-2000 שנה לא הייתה לנו מדינה, ליהודים יש היום מדינה. אין לנו 20 ומשהו מדינות ערב. כל יהודי יכול לעלות לכאן וזה מה שאומר חוק הלאום. כי מדינת ישראל, ייחודה וסיבת קיומה, היא היותה הבית הלאומי של העם היהודי. שיהיה ברור לכולם: אנחנו לא ניתן לשנות או לבטל את חוק הלאום ולא נוותר עליו”.

הוא הבטיח: “אנחנו נפעל יחד, ביתר שאת, כדי להפיל את ממשלת ההונאה והחולשה שתלויה במועצת השורא. תחת ממשלת ההונאה והחולשה הזאת המדינה נשמטת מתחת לרגלינו. תחת הממשלה הלאומית החזקה שנקים – אנחנו נחזיר אותה לאזרחי ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות