אז מה אם יש סרטון שהכה שוטר? כסיף מכחיש: “לא היה ולא נברא”

הח"כ מהרשימה המשותפת טען כי הסרטון שפורסם לא מציג את התמונה המלאה: "השוטר עמד מול הרכב שלי ואמר: 'אם הוא ינסה לנסוע, אני אהרוג אותו'" • הכחיש את התקיפה: "זה נראה כאילו הרמתי את ידי עליו - לא היה ולא נברא"
חרדים 10
ט"ו אייר התשפ"ב / 15.05.2022 21:47

סרטון תיעד את ח”כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת מכה שוטר מג”ב שמנע ממנו להיכנס עם רכבו להפגנה שהתקיימה ביום שישי סמוך לחברון.

למה שהילד שלך יהיה משותק אם יש חיסון יעיל ובטוח? כל הפרטים

היום (ראשון) התייחס כסיף לתיעוד המקומם, טען שלא ניתן לראות בו את תמונה המלאה – והכחיש כי היכה את השוטר.

בסרטון ששלח ח”כ כסיף לחדשות 12 נראים הרגעים שקדמו לתקיפה: השוטר נראה עומד מול רכבו של חבר הכנסת, מונע ממנו להמשיך בנסיעתו ואומר: “אם הוא נוסע אני הורג אותו, אני לא נותן לו לעבור”.

“אני הדפתי את היד שלו (של השוטר), ולא תקפתי אותו”, טען ח”כ כסיף. “מה שהראו אתמול בתקשורת זה צילום שאני מניח שהמשטרה שלחה. זה נראה כאילו הרמתי את ידי עליו – זה לא היה ולא נברא. מי שטוען אחרת עושה שקר בנפשו”.

הוא אישר: “האירוע אכן התחיל בזה שהשוטר חסם את הרכב שלי. הוא חסם את הרכב שאיתו רציתי להיכנס למקום, שהוא אגב לא שטח צבאי סגור להבדיל ממקום אחר שלא נתנו לנו להיכנס.  השוטרים חסמו את דרכי בניגוד לחוק – זאת מאחר שיש לי חסינות שמאפשרת לי להיכנס.

“אני רציתי להיכנס עם הרכב וזו זכותי. הם חסמו לי את הדרך וברגע שאמרתי שפוגעים בחסינות, השוטר אמר שיהרוג אותי אם אנסה לעבור”.

כשנשאל אם יפנה ליועצת המשפטית לממשלה – השיב בשלילה: “אני אפנה למח”ש בתלונה על שני השוטרים האלה – על הראשון שאיים עליי ואמר במפורש ‘אני אהרוג אותו’, ועל השוטר השני, שדחף אצבע לפניי”.

מהמשטרה נמסר בתגובה: “נבחר הציבור התבקש לא להיכנס עם הרכב, אך התעלם מקריאות השוטרים, המשיך בנסיעה לכיוון השוטר, הכה שוטר בראשו. אנו רואים בחומרה את התנהגותו של נבחר הציבור שניצל את חסינותו לרעה”.

לפי חדשות 12, ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה יפנה ככל הנראה מחר ליועצת המשפטית לממשלה בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד חברי הכנסת אחמד טיבי ועופר כסיף. רוב החומר בעניינם של חברי הכנסת נאסף ומדובר בסרטונים שבהם נראה חה”כ כסיף תוקף שוטר וחה”כ טיבי מסייע לחשוד שעוכב לברוח מהשוטרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות