אישום נגד בן 73: התעלל ב-3 נערים ב’שיעורי צניעות’ במודיעין עלית

הנאשם, בן 73, תושב מודיעין עילית, ביצע לפני כמה שנים מעשים חמורים בשלושה נערים שנשלחו ללמוד בביתו 'שיעורי צניעות' • הנערים, בשנות ה-20 לחייהם, היו אז בגילאי 13, 14 ו-17 • בעוד כחודש יתקיים בבית המשפט דיון בעניינו
חרדים 10
י"ד אייר התשפ"ב / 15.05.2022 17:10

פרקליטות מחוז מרכז הגישה ביום חמישי כתב אישום חמור לבית משפט המחוזי מרכז בלוד, נגד תושב העיר מודיעין עילית, בן 73 – שביצע לפני מספר שנים בביתו מעשים חמורים בשלושה נערים, בהם שני אחים, במסגרת שיעורי ‘הלכות צניעות’.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

לפח דיווח ב’ישראל היום’, בעוד כחודש יתקיים בבית המשפט דיון בעניינו.

הנערים, בשנות ה-20 לחייהם, היו אז בגילאי 13, 14 ו-17.

לפי כתב האישום, המעשים נעשו ללא הסכמתם החופשית של הנערים, ולעיתים תוך מצג שווא שהמעשים עצמם הם חלק משיעורי הצניעות.

לפי האישום הראשון בכתב האישום, באחד המקרים נעל הנאשם את דלת החדר בו שהה ביחד עם הנער בן ה-13, וביצע בו מעשה חמור. במהלך השיעורים באותה התקופה הוא הציע לנער גם להתקלח בביתו תוך שהוא משכנע אותו לעשות כן בטענה כי הרבה בחורים מתקלחים בביתו וכי יש לו סבונים עם ריח טוב. הנער סירב.

באחד משעורי הצניעות הנער סיפר לנאשם שהוא התחצף לאביו – וזה בתגובה השכיב אותו בכוח על ברכיו, הפשיט אותו והכה אותו תוך שהוא תופס את ידיו מאחורי גבו בכוח.

לפי האישום השני, לפני כתשע שנים – במפגש הראשון בין הנאשם לנער אחר, הוא אמר לו: “אני מרגיש שיש לך בעיה של צניעות”. באותה הזדמנות הנאשם ביצע בנער מעשה חמור – והורה לו כי לא יספר על כך לאיש. בהמשך הנאשם תקף אותו שוב והכה אותו.

במהלך התקופה ועל מנת לשכנע את הנער להגיע לביתו, אמר הנאשם לנער כי בכל ביקור הוא יצבור נקודות, אותן הוא יוכל להמיר למתנות. באחת הפעמים נתן הנאשם לו שעון במתנה.

גם באישום השלישי תקף הנאשם במועדים שונים נער, שהגיע אליו בתדירות של כפעמיים בשבוע במשך שנה וחצי.

מעמותת מגן המלווה את הנפגעים אומרים לחרדים 10: ״לאורך שנים לא מעטות ליווינו את הנפגעים הגיבורים בתיק המורכב הזה. אנחנו גאים בנחישות ובדרך הלא פשוטה שעשו כל הנפגעים בתיק הזה בשנים אלו. לעיתים, המאבק לצדק אורך שנים ארוכות וכולל מהמורות לא פשוטות, אבל הצדק חייב להיעשות ולצאת אל האור.
אנו שולחים חיזוק גם לנפגעים שטרם התלוננו ומקווים שיאזרו כוח לספר את הסיפור שלהם״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות