אחרי 10 ימים בתרדמת: הפצוע שי בן משה מהפיגוע באלעד שב להכרה

שי בן משה שנפצע קשה בפיגוע באלעד שב להכרה ותקשר מעט עם משפחתו: מצבו עדיין מוגדר קשה • גיסו: "גם כשהוא קיבל מכות אנושות, הוא חשב איך לגרום לילדים כמה שפחות צער" • הפצוע השני בן ה-68 עדיין מורדם
חיים טוויל
י"ד אייר התשפ"ב / 15.05.2022 14:32

בשורות טובות: שי בן שלמה, בן 38, תושב אלעד, שב הבוקר (ראשון) להכרה – לאחר שבוע וחצי בו הוא מאושפז במרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה.

למה שהילד שלך יהיה משותק אם יש חיסון יעיל ובטוח? כל הפרטים

שי נפצע קשה מאוד בפיגוע באלעד בו נרצחו שלושה יהודים הי”ד.

הוא החל לתקשר מעט עם בני משפחתו, אך מצבו מוגדר עדיין קשה ויציב.

במהלך הפיגוע, בן שלמה היה בפארק עם ארבעה מילדיו. המחבלים התנפלו עליו עם הגרזן ופצעו אותו קשה בראשו. הוא פונה במצב קשה ל’בילינסון’ שם עבר ניתוחים, הורדם והונשם.

גיסו, נתנאל יעקובוב, כתב בדף הפייסבוק שלו: “..גיסי היקר והאהוב שי בן שלמה הלך לטיול עם ילדיו הקטנים, אחד המחבלים פיצץ לו את הראש עם גרזן על יד ילדיו הקטנים כשהם בוכים וצורחים. גם כשהוא קיבל מכות אנושות הוא חשב כמה שפחות לגרום להם צער, עם ראש פתוח ומכות איומות בגוף הוא לקח אותם חצי מעולף לצד, הסתיר אותם, הגן עליהם, והתמוטט..

“שבוע שלם שהאחיינים המתוקים שלי קמים מסויטים בלילה, שבוע שאחותי בוכה בלי הפסקה, שבוע שכל מה שאני רואה בבית זה דכאון בכי וצער. נהרסו לנו החיים…

“והכל בגלל מחבלים שפלים וארורים שבאו עם גרזנים לעיר והחליטו לקחת נשמות רק בגלל שהם יהודים, להרוג ולפצוע אותם באכזריות וכאב בלתי נסבל, אני כל היום חושב ושואל את עצמי, איך הם היו מסוגלים לגרזן לגיסי את הראש כשהילדים הקטנים שלו על יד ורואים הכל??? איך הילדים האלו יצליחו להשתקם בחיים יותר??? למה ילדים קטנים צריכים להתעורר בלילה ולשאול איפה אבא??? האם שי יתעורר ואם הוא יתעורר איך הוא יצליח לתפקד??? איך המשפחה הזאת תצליח לחזור לתפקוד???

“אני מנסה בכל ים הטירוף הזה לחשוב עליהם ולנסות לעזור להם במה שאני יכול וכמה שאני יכול.

“אני מתחנן בפניכם עם ישראל, כל מי שרואה את הפוסט הזה שישתף אותו לכל מקום, תעזרו לנו לעבור ולשרוד את בתקופה הזאת, כל שקל יכול לתת לנו עוד אוויר לנשימה בשביל לשקם את המשפחה הזאת שגם ככה כל חייה נלחמה ושרדה בשביל לסגור את החודש.  בהזדמנות זאת אנחנו רוצים להודות לכל אחד ואחד שתרם, חיזק התקשר וסייע לנו עד עכשיו, השם יחזיר לכם בכפליים של נחת ובריאות.

“שמו של גיסי לתפילה שי בן אילנה”.

מצבו של הפצוע המבוגר בן ה-68, המאושפז בבילינסון ללא שינוי, קשה אך יציב. הוא מונשם ומורדם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות