בני גנץ תקף: “דיברת רק על אני ואני ואני, היית צריך להזכיר אותי”

שר הביטחון הטיח בבנט מול השרים בישיבת הממשלה: "אתה מתייחס אליי כאילו אני שר הרווחה" • השר מאיר כהן נעלב: "זה לא פשוט להיות שר הרווחה" • בנט ניסה להרגיע: "תסתכל על דף הפייסבוק שלי. אני כל הזמן מזכיר" - ובני גנץ הגיב בזלזול: "100%, אעבור על דף הפייסבוק שלך"
יוני גרין
י"ד אייר התשפ"ב / 15.05.2022 13:44

עימות בממשלה:  שר הביטחון בני גנץ השמיע היום (ראשון) ביקורת כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת הממשלה.

למה שהילד שלך יהיה משותק אם יש חיסון יעיל ובטוח? כל הפרטים

לפי הדיווח של ירון אברהם בחדשות 12, כך התנהל הוויכוח:

גנץ: “להרבה אנשים יש קרדיט על העבודה של הממשלה הזו. מול המצלמות דיברת רק על אני ואני ואני. אני בחדר ואתה מתייחס אליי כאילו אני שר הרווחה. היית צריך להזכיר אותי לעיני המצלמות”.

בנט: “תסתכל על דף הפייסבוק שלי. אני כל הזמן מזכיר”.

גנץ: “100%, אעבור על דף הפייסבוק שלך, שם אני אקבל ביטוי”.

השר מאיר כהן נעלב: “זה לא פשוט להיות שר הרווחה”.

הוויכוח בין השניים התרחש מיד אחרי שהמצלמות כבו והעיתונאים עזבו את הישיבה. שרים בממשלה אמרו לאחר מכן: “זה היה מוזר מאוד ונראה שבנט הופתע”.

מסביבתו של שר הרווחה מאיר כהן הגיבו: “זה מרתיח, מי שמזלזל בתפקיד שר הרווחה כאילו מזלזל באזרחי מדינת ישראל”.

קודם לכן התייחס בנט בהצהרה לתקשורת למצב הפוליטי, על רקע הדחתו של ח”כ כלפון והתפטרותו של השר מתן כהנא ביום שישי:  “אסור לנו להידרדר חזרה למשטר של בחירות אין-סופיות ושיתוק. השנה האחרונה הוכיחה שאפשר לעבוד יחד, שאפשר לנהל את ישראל בצורה רצינית, ולהביא תוצאות טובות.

“לכן, אנחנו מהדקים את השורות כדי להמשיך את הצמיחה ולקיים את הממשלה. אנחנו מתכוונים להעביר תקציב בממשלה במהלך החודש הבא, ביוני. אנחנו נכנסים לעבודה אינטנסיבית בעניין. אני מצפה ובטוח שכל שרי הממשלה יירתמו למשימה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות