בנט הודה ליום טוב כלפון “על הדרך והרעות” – וחטף מהכתב המדיני

ראש הממשלה נפתלי בנט הודה לח"כ יום טוב כלפון - אותו הדיח מהכנסת לפני שבת ינון מגל: "נראה לי שהמילה רעות מעולם לא בוזתה כך" הכתב המדיני של 'ישראל היום': "פיטוריו הם אחד ממעשי הבגידה הנאלחים בתולדות הפוליטיקה הישראלית"
אבי כץ
י"ד אייר התשפ"ב / 15.05.2022 00:23

ראש הממשלה נפתלי בנט הודה הערב  (מוצאי שבת) לחבר הכנסת יום טוב כלפון, שהודח מהכנסת כשעה לפני שבת – לאחר שהשר מתן כהנא הודיע על התפטרותו מתפקיד השר לשירותי דת.

למה שהילד שלך יהיה משותק אם יש חיסון יעיל ובטוח? כל הפרטים

“אני רוצה להודות לח”כ יום טוב כלפון, יו”ר ועדת משנה לזכאי השבות והקשר עם התפוצות, על השירות החשוב שעשה למען קליטת העלייה. יום טוב נלחם למען קליטת יהודים מכל רחבי העולם, ובמקביל פעל ללא לאות למען ההתיישבות ביהודה ושומרון.

“אני משוכנע כי יום טוב ימשיך למלא תפקידים ציבוריים מרכזיים, ועוד יפעל ויתרום רבות למען עם ישראל ומדינת ישראל. תודה רבה יום טוב, על הדרך, הרעות, המסירות ועל ההישגים הרבים”.

איש התקשורת ינון מגל הגיב: “נראה לי שהמילה רעות מעולם לא בוזתה כך”.

הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין: “כלפון יכנס לספר הגינס כחבר הפרלמנט הראשון בעולם שהדחתו התקבלה בברכה הן בקואליציה והן ובאופוזיציה”.

אריאל כהנא, הכתב המדיני של ‘ישראל היום’: “נדהם לשמוע על עריפת ראשו של יום טוב כלפון. היו לי לא מעט שיחות עם כלפון, כולל כאלה בהן לחצתי אותו לפינה בשאלה מדוע אינו פורש. הוא היה נאמן לבנט ובעיקר אנטי ביבי באופן מוחלט. פיטוריו הם אחד ממעשי הבגידה הנאלחים בתולדות הפוליטיקה הישראלית”.

איש התקשורת אשר מדינה: “הוא נלחם כאריה למען בנט ונמחץ כמו זבוב. יותר ממה שצריכים לרחם עליו, צריכים להיבהל מהשיטה”.

מתי טוכפלד, הפרשן הפוליטי של ‘ישראל היום’: “פיטורי יום טוב כלפון: נראה שהמשפט על אכל את הדגים המסריחים וגם גורש מהעיר מעולם לא היה מדויק יותר”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כלפון למד על בשרו שמי שהולך לישון עם כלבים
    15/05/2022 06:32
    אבוטבול
  1. קם עם פשפשים. ובמקרה שלו: אין גרם אחד של ‘השתתפות בצער’ או ‘רחמים’ על כלפון: הרוויח ביושר את הבעיטה החוצה מה’מפלגה’ הבוגדנית של ‘ימינה’-סמאלנינה של איילת- הנוכלת ובניטו נפתוליני – ‘בוני וקלייד’ של מזבלת הפוליטיקה הישראלית – שכלפון היה סמרטוט הרצפה שלהם.

  2. סוף דבר את אשר נאמר. איך נפלו גיבורים כפירורים.
    15/05/2022 08:32
    אור
  3. העיקר הכסא עם המנוחה.

  4. איחולים
    15/05/2022 10:16
    חצקל
  5. ..רק ברכה אחת יש לי לכלב הצרפתי הזה.מגעיל שהשווה את חכמי התורה למחבלים שונאי ישראל..ובכן הוא והנוכל הקירח גוי רשע..שילכו שניהם לעזאזלזה וזה טינופת..