“פיצוץ גדול בשמשה”: משליך בלוק ומנסה לפתוח דלתות הרכב • צפו

המחבל ארב בצד הדרך, וכשהרכב של יאיר הכהן מבית אל עבר - זרק עליו בלוק ואז ניסה לפתוח את הדלתות • לוחם צה״ל שזיהה את הפיגוע יצא מרכב אחר, עם נשק שלוף - וכעבור שניות המחבל רץ לעברו עם בלוק בידו • הלוחם ירה ונטרל אותו • ברשות המחבל נמצאו סכין ובקבוק חומצה
חרדים 10
י"ב אייר התשפ"ב / 13.05.2022 10:49

יאיר הכהן מבית אל, אב לחמישה ילדים, יצא הבוקר (שישי) בשעה שש וחצי מביתו לכיוון ירושלים, כדי להתפלל בכותל המערבי.

רוצה הדרכה בלייב ללא כל עלות? כך תהפכי למדריכת כלות מבוקשת

קילומטר אחרי היציאה משער היישוב בית אל, השליך מחבל ערבי בלוק על הרכב שלו.

בשיחה עם ערוץ 7, שיחזר יאיר את רגעי האימה: “הכביש היה ריק, יצאתי עם רכב ממוגן ונעלתי את הדלתות כמו תמיד, אחרי הכיכר של מחסום פוקוס לפני הפנייה היה צריך להאט כי הפנייה חדה, האטתי, לא ראיתי אותו מגיע, פתאום פיצוץ גדול בשמשה ומיד אחרי זה המחבל מנסה לפתוח את הדלת, לא מצליח ונעלם”.

יאיר נסע עשרה מטרים ונעצר. “קלטתי שמאחוריי המחבל חזר מעבר לגדר ביטחון ושם התעמת עם חייל עם בלוק ענק בידיים ועומד לזרוק עליו.

“החייל צועק לו ויורה באוויר, עושה כל מה שצריך לעשות, יורה, יורה, יורה עד שהמחבל נופל. החייל היה גיבור גדול, היה לבד באוטו ראה את המחבל עם שקית, ואמר שלא יכול להיות פועל ביום שישי, הוא פרק מהאוטו וראה שהוא מנסה לפגוע בי ונכנס לפעולה”.

יאיר הוסיף:  “קשה לפספס שאני יהודי. המחבל חיכה, ראה אותי, אני חייב להאט והוא חייב לפגוע, זה כביש גישה יחיד ליישוב. הם רוצים לפגוע בנו לא משנה אם נהיה בתל אביב או פתח תקווה או בית אל, הם מנסים לפגוע ביהודים בכל מקום וברוך השם אומרים פעמיים ביום ‘מודה אני’, היתה ישועה גדולה ואנחנו מלאים הכרת טובה לקדוש ברוך הוא”.

המחבל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בהמשך נמצאו עליו סכין ובקבוק חומצה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות