המחזה הזה שנתניהו ראה בירושלים פשוט זעזע אותו: “די, מספיק”

צעירות יהודיות מבוהלות תועדו מורידות את דגלי ישראל מהרכב רגע לפני שעברו עם רכבן ליד הפגנה של פלסטינים בירושלים • נתניהו: "זה מה שקורה שבמדינת ישראל יש ממשלת חולשה והונאה"
אריה ריבקינד
י"א אייר התשפ"ב / 12.05.2022 18:04

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב אחר הצהריים (חמישי) לתיעוד בו נראות שתי צעירות ישראליות מבוהלות מסירות דגלי ישראל מהרכב, כמה מטרים לפני הפגנה אלימה של פלסטינים בצפון ירושלים.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

“ראיתי עכשיו מחזה שפשוט זעזע אותי”, אמר נתניהו. “בלב ירושלים צעירות יהודיות מגלגלות במהירות דגלים של מדינת ישראל ומסתירות אותם בתוך הרכב, כי הן מפחדות.

“ובזמן הזה, פלסטינים מניפים דגלי אשף ודגלי הרשות הפלסטינית בגאון בלב ירושלים. זה מה שקורה שבמדינת ישראל יש ממשלת חולשה והונאה, ממשלה שבריש גלי תלויה באחים המוסלמים, במועצת השורא, ועכשיו לפיד גם אומר שהוא מתכוון להיות תלוי ברשימה המשותפת.

“אז אני אומר די, מספיק. אני קורא לכל אלה שנבחרו בקולות הימין, תהיו נאמנים למה שהבטחתם לבוחרים שלכם, תהיו נאמנים למה שבמצפון שלכם אתם יודעים שחייב להשתנות.

”הממשלה הזאת חייבת ללכת הביתה ובמקומה אנחנו צריכים להחזיר למדינת ישראל ממשלה איתנה, לאומית, חזקה, שתעמוד על זכויות מדינת היהודים”,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות