סילמן נגד ימינה: לפני שנה אף אחד לא ידע מה זה מועצת השורא

הח"כית שנטשה את הקואליציה תקפה את ימינה: "יש רשימה אחת שאיבדה את דרכה, שינתה את שפתה, ויש רשימה שניה שלא עוברת אחוז החסימה. המחנה הלאומי לא נמצא שם, מי ילחץ על הבלמים?"• תקפה גם את נפתלי בנט: "אי אפשר כל הזמן רק להשוות לקודמיך. זה לא יעזור"
אריה ריבקינד
י"א אייר התשפ"ב / 12.05.2022 13:53

ח”כ עידית סילמן השתתפה הבוקר (חמישי) בכנס משפטי בתל אביב – ותקפה את חבריה ממפלגת ‘ימינה’.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

על בג”ץ החמץ, בגללו פרשה מהקואליציה – אמרה: “כשניצן הורוביץ הגיע עם הפסיקה הזאת של בג”ץ, הוא לא הגיע כפסיקה שבג”ץ פסק. זו אג’נדה של מרצ שהתחילה הרבה קודם. זאת האג’נדה שלהם, שלא צריך כאן באמת מדינה יהודית. בואו נעשה כאן אוטונומיה, חיה ותן לחיות, אז בשביל מה אנחנו צריכים מדינה יהודית? למה אנחנו כאן בעצם?”

היא הוסיפה: “אני נמצאת בדאגה מאד גדולה אחרי מה שקרה אתמול בכנסת. לפני שנה אף אחד לא ידע מה זה מועצת השורא, היום כל ילד קם ומחכה לשמוע את דבריהם”.

היא תקפה את מנסור עבאס: “הוא הוכיח שהוא לא דואג רק לנושאים האזרחיים אלא גם להר הבית, לירדן ולוואקף. אנחנו באירוע אחר. ראיתם לאן הכנסת הולכת, לכיוון הרשימה המשותפת”.

על בנט אמרה: “אי אפשר כל הזמן רק להשוות לקודמיך, זה לא יעזור להגיד ש’רצית להביא משהו אחר, שינוי ואחדות’. בסוף זה לא מתקיים כאן, המחנה הלאומי לא נמצא בקואליציה”.

סילמן תקפה את השר מתן כהנא שפרסם הבוקר פוסט שבו הוא משבח את מנסור עבאס: “תסתכל על הפוסט של מתן כהנא. יש רשימה אחת שאיבדה את דרכה, שינתה את שפתה, ויש רשימה שניה שלא עוברת אחוז החסימה. המחנה הלאומי לא נמצא שם, מי ילחץ על הבלמים?”.

יש רשימה אחת שאיבדה את דרכה, שינתה את שפתה ויש רשימה שניה שלא עוברת אחוז החסימה המחנה הלאומי לא נמצא שם, מי ילחץ על הבלמים? שיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת היא סכנה קיומית

היא פנתה לח”כ ולדימיר בליאק מ’יש עתיד’ שישב איתה בפאנל ואמרה: “אתם משתפים את הרשימה המשותפת וזו סכנה קיומית לנהל ככה את הכנסת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות