יעקב ברדוגו לגל”צ: החזירו אותי לשידור ופצו אותי בחצי מיליון ש”ח

השדרן יעקב ברדוגו במכתב לשר הביטחון: "התקיימו ניסיונות פסולים להכתיב את מי לראיין ואת מי לא" • "מאז שפוטרתי צנחו אחוזי ההאזנה לתוכנית בלמעלה מ-50%"
חרדים 10
י' אייר התשפ"ב / 11.05.2022 18:14

השדרן יעקב ברדוגו מאיים היום (רביעי) בתביעה על תחנת הרדיו גלי צה”ל, דורש שיאפשרו לו לחזור אליה ומבקש פיצויים. כך דווח באתר ‘וואלה’.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

במכתב שנשלח מטעמו לשר הביטחון בני גנץ, כמו גם למשרד הביטחון ולתחנה הצבאית, ברדוגו דורש: “להורות לתחנה להציע למרשנו לשוב מיידית לעבודה. בנוסף, דורש ברדוגו כחצי מיליון שקל סה”כ פיצוי על אובדן ההשתכרות, הזכויות הנלוות וכן פיצוי על מה שהוא מגדיר כ’הפלייתו האסורה'”.

כפי שדווח לפני שלושה חודשים, מפקדת גלי צה”ל הציעה לברדוגו לשדר במינון נמוך וברצועת שידור פחות פופולרית משהיתה לו, אך ברדוגו טוען שמדובר בפיטורים ללא שימוע.

“כאחרון הפוליטיקאים, שטובתם האישית לעולם תגבר על טובתו של הגוף עליו הם ממונים, הורה שר הביטחון למפקדת גל”צ במינוי זמני, גב’ גלית אלשטיין, לפטר את מר ברדוגו שלא כדין, על אף שהשיא לתחנה את אחוזי ההאזנה הגבוהים ביותר שבנמצא, רק מכיוון שמר ברדוגו זוהה על ידי שר הביטחון כבעל עמדות פוליטיות הרחוקות ממנו ולאחר שמר ברדוגו הציף ברבים התנהלות בעייתית של מר גנץ, לרבות בפרשת ‘המימד החמישי'”, כותב ברדוגו באמצעות עורכי הדין אמיר בשה ולירון בק.

“תחת ניהולה של גב’ אלשטיין החלה מעורבות גדלה והולכת בתכני ‘יומן הערב’: בעקבות רוח המפקדת נדרש מר ברדוגו להשמיע פחות ביקורת על שר הביטחון בכלל ובעניין פרשת ‘המימד החמישי’ בפרט, והתקיימו ניסיונות פסולים להכתיב את מי לראיין ואת מי לא”, נכתב.

בהמשך מתייחס ברדוגו גם לאחוזי ההאזנה, שירדו אל מול רשת ב’ המתחרה מאז שעזב.

לדבריו, גל”צ הובילה בזמנו בפער עצום ברצועה, ו”החזיקה במעמדה זה בגאון עד פיטוריו שלא כדין של מרשנו מהתחנה, לאחריהם צנחו אחוזי ההאזנה לתוכנית בלמעלה מ-50%”.

כזכור, לפני שלושה חודשים הורידה ממלאת מקום מפקדת גל”צ את תוכנית האקטואליה ‘וילנסקי את ברדוגו’ ועוררה סערה גדולה וביקורת בעיקר מימין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גלצ בלי ספק נבזים, אבל ברדוגו הגזים. השידור היה לא נעים להאזנה.
    31/05/2022 17:29
    אפשר ליצג את הימין באופן מתורבת
  1. הלוואי ועמית סגל למשל היה מחליף את ברדוגו.
    יש כמה אנשים טובים בגלצ, אבל הם יותר מידי פרווה, לא מעזים… חבל שאמיר אבגי, יניר קוזין, אמיר בר שלום, ישי שנרב ועוד כמה מקסימים, שומרים על ניטרליות מאופקת.