כלפון השווה בין מועצת השורא לחכמי התורה • ש”ס: דברי בלע

חבר הכנסת מימינה השווה בגלי צה"ל בין 'מועצת השורא' לבין 'המועצת' של ש"ס • ח"כ משה אבוטבול: "זו התוצאה כשאין הנהגה, או אידאולוגיה, ואין כיוון ודרך" • ח"כ לשעבר שולי מועלם רפאלי: "אין גבול לבזיון! איך, איך אדם ציוני מוכר את נשמתו בשביל הכסא שלו ושל ראש המפלגה שלו?"
אריה ריבקינד
י' אייר התשפ"ב / 11.05.2022 15:32

השוואה אומללה: ח”כ יום טוב כלפון מימינה השווה היום (רביעי), בראיון לגלי צה”ל,  בין מועצת השורא של מפלגת רע”ם לבין מועצת חכמי התורה של ש”ס.

למה שהילד שלך יהיה משותק אם יש חיסון יעיל ובטוח? כל הפרטים

כשנשאל על ידי המגיש אמיר איבגי על ההמתנה של הקואליציה להכרעת מפלגת השורא –  ענה כלפון: “ראיתי מהדורות בטלוויזיה שהמתינו בהם להחלטת חברי ימינה. מדובר באחת המפלגות של הקואליציה עם המוסדות שלה וזה מה שיש. בעבר היו קואליציות עם מפלגות אחרות שחיכו לאישור מועצת גדולי התורה, ומוסדות אחרים – אם אלה חברי מרכז הליכוד או מועצת חכמי התורה”.

משה אבוטבול מש”ס הגיב: “הדרדור המוסרי והרוחני של סיעת ימינה וחוסר הבנתה במצבה הקשה מרוב דבקות בשמאל וברע״מ, מביא את ח״כ כלפון מימינה לדברי בלע שמשווה בין מועצת חכמי התורה שליט״א למועצת השורא!!

“זו התוצאה כשאין הנהגה, או אידאולוגיה, ואין כיוון ודרך. כשאין חסימה לפה, נשארים בסקרים מתחת לאחוז החסימה”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי מש”ס הגיב: “כלפון איבד את זה לגמרי!!! בושה”. 

ח”כ אוריאל בוסו: “חברי ימינה שוברים מידי יום שיאי עזות וחוצפה, הגדיל לעשות השורד הנורווגי ח”כ כלפון בחוצפתו שהשווה את מועצת השורה למועצת חכמי התורה.

“אני סמוך ובטוח שהקול הצרפתי אותו גזל במירמה כלפון בחסות בנט מצטרף למחאה על כבודם של גדולי הדור”.

ח”כ יוסי טייב: “השוואת מרנן ורבנן מועצת חכמי התורה למועצת השורא (להבדיל) מעידה כי כלפון איבד שפיות וירד מהפסים. כלפון מבייש את מורשת יהדות צרפת וודאי שאינו מייצגם. לא אתפלא אם בבחירות הקרובות כלפון ינסה להתמודד לכנסת ברשימת רע”מ”.

ח”כ ינון אזולאי הגיב לדברים במהלך נאומו בכנסת – ואמר על כלפון: “אדם בלי ערכים, איש קטן, חסד עמוד שדרה. לא ראוי לשום כבוד שיתנו לו, בא לתפקיד רק בשביל הכסף”.

חברת הכנסת לשעבר, שולי מועלם רפאלי: “אין גבול לבזיון!!! יום טוב כלפון משווה עכשיו אצל אמיר איבגי את מועצת גדולי התורה למועצת השורא. העיקר ימשיך לספר לכולם שהרב מאזוז הוא מורו ורבו. איך, איך אדם ציוני מוכר את נשמתו בשביל הכסא שלו ושל ראש המפלגה שלו?”

אחת הגולשות הגיבה: “אוי לך כלפון להשוות בין מועצת חכמי התורה לבין מועצת השורא תומכת הטרור”.

לאחר ההתקפות עליו, כלפון הגיב לטענה שהשווה בין מועצת השורא למועצת חכמי התורה: “באופוזיציה אוהבים לקחת חצי אמירה ולהוציאה מהקשרה כדי לשקר. ‘‏שיהיה ברור: לא השוויתי את מועצת השורא למועצת חכמי התורה. ‏הסברתי שכל מפלגה עם המוסדות שלה, חברי ימינה, מרכז הליכוד, מועצת חכמי התורה וכו׳. אם רציתי להשוות לא הייתי מזכיר מפלגות אחרות, ובכלל זה המפלגה שלי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אף פעם
    11/05/2022 16:28
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לא ראיתי אדם כ”כ מטומטם (שמעתי כמה אותו כמה פעמיים פשוט טיפש…)