מסתמן: רע”מ לא תפרוש, וואליד טאהא ינהל המגעים רק מול לפיד

מסתמן: רע״מ ינהלו מו"מ רק מול יאיר לפיד ויקפיאו את חברותם עד למילוי דרישותיהם • הלכוד "העובדה שעתיד הממשלה הנוכחית תלוי במועצת השורא היא עוד שפל אליו גורר אותנו בנט" • ואיזה מסר בכירים בימינה העבירו לרע"ם ולבנט?
חרדים 10
ט' אייר התשפ"ב / 10.05.2022 20:50

הטלטלה בממשלה: מועצת השורא מכונסת הערב (שלישי) בכפר קאסם במטרה לקבל על עתידה של רע”ם בקואליציה – ומסתמן כי המפלגה לא תפרוש, בין היתר כדי לא להיתפס כמי שהפילה את הממשלה, אבל הקפאת החברות שלה תימשך. כך דווח בחדשות 12.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

החלטה נוספת שצפויים לקבל במועצה שמנהיגה את המפלגה היא שחברי רע”ם יתעלמו מראש הממשלה ויפעלו באופן בלעדי מול השר יאיר לפיד, במחאה על ההתנהלות של בנט – ויוקצב זמן מסויים לקיומם.

על פי הדיווח, וואליד טאהא יהיה זה שינהל את המגעים מול לפיד ולא מנסור עבאס – מה שמבשר על קו חריף יותר ודרישות נוקשות יותר משאר החברות בקואליציה, במיוחד בנושאים הקשורים למסגד אל-אקצא ולאזור הנגב.

טרם התקבלה החלטה האם חברי המפלגה ישתתפו מחר בהצבעה בקריאה טרומית על החוק לפיזור הכנסת.

בכירים בימינה העבירו מסר לרע”ם ולבנט: לא בטוח שנעמוד בלחץ שיופעל עלינו אם תעבור מחר בטרומית ההצעה לפיזור הכנסת. ההצעה, אם תאושר, תתגלגל לוועדת הכנסת שבראשה עומד ניר אורבך.

בליכוד תקפו הערב את המשך ההסתמכות של הממשלה על מפלגת רע”מ.

“העובדה שעתיד הממשלה הנוכחית תלוי במועצת השורא של האחים המוסלמים היא עוד שפל היסטורי אליו גורר אותנו בנט. ממשלה שתלויה בתומכי טרור לא יכולה להילחם בטרור”, נאמר בהודעת הליכוד.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין מה לומר
    10/05/2022 21:34
    ניר
  1. הם לא יעזבו את הקואליציה בחיים הם התרגלו למשהו שלא היה להם לפני זה.
    הם עושים תרגיל כדי שיאיר לפיד יהיה ראש ממשלה למעבר.
    אין אמונה ואני מוכן להתערב שהם לא יפרדו
    זה לא מועצת השורא הם כמו כולם מועצת💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵