פרוש מאיים: ‘אם לא אקבל כסף, אני מפרק את כל הגדר’

ראש עיריית אלעד איים בדיון בוועדת החוץ והביטחון: "אם אני לא אקבל עזרה - בלי נדר בשבוע הבא קורא לקבלן גידור, מפרק את הגדר" • "אני מתמודד מול תושבים שיורקים לי בפנים" • "אמנם נרצחנו רק שניים, אבל ילדיהם ראו איך עורפים ראשים. זה תיק שצריך עוד להתמודד איתו"
חרדים 10
ט' אייר התשפ"ב / 10.05.2022 13:51

ועדת חוץ וביטחון וועדת ביטחון הפנים של הכנסת קיימו היום (שלישי) דיון מיוחד על הפרצות בגדר הביטחון ועוטף ירושלים.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

יו”ר הוועדה, ח”כ רם בן ברק, פתח: “החודש וחצי האחרונים חידדו היטב – התרחיש של מחבל שנכנס ליישוב הוא לא דמיוני”.

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, שהשתתף בדיון, דרש מהמדינה לסתום מיד את הפרצות בגדר סביב העיר החרדית בה מצאו את מותם בפיגוע רצחני שלושה יהודים הי”ד.

פרוש אמר בדיון: “זו ההתראה אחרונה. אם לא אקבל תקציב לסתימת הפרצות בגדר, אני בשבוע הבא מפרק את כל הגדר ומוציא את האחריות ממני. אני מתמודד מול תושבים שיורקים לי בפנים, אני מקבל את זה באהבה.

“אמנם נרצחנו רק שניים, אבל ילדיהם ראו איך עורפים ראשים. זה תיק שצריך להתמודד איתו עוד הרבה זמן. אנחנו מאמינים במדינה ובמקצוע, עשו לנו גדר כי אמרו לנו שאנחנו צמודי קו, אך החליטו שצריך להפסיק לתקצב אותנו מבחינת הביטחון.

“עשינו כל מה שאנו יכולים ומעבר, אני מתחנן אליכם, המחבלים הלכו ליערות. אם אני לא אקבל את העזרה – אני בלי נדר בשבוע הבא קורא לקבלן גידור, מפרק את הגדר ומסיר אחריות.

“אני הולך לפרק את הגדר כי יד ימין במדינה שלנו לא יודעת מה יד שמאל עושה. זה לא רק הממשלה הזו, זה גם הממשלה הקודמת ואם לא נתפוס את העניינים בידיים, הכתובת נמצאת על הקיר”.

איך תגיעו למירון בל”ג בעומר? כל מה שאתם חייבים לדעת לפני

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין יראת שמים
    11/05/2022 03:19
    איציק
  1. אני מאמין במדינה?
    פרוש אתה בז למדינה.
    כולך קומבינה אחת גדולה