כ-150 ישראלים, בהם תינוקות ואנשים מבוגרים, שהיו אמורים להמריא אתמול (שני) בשעות הצהריים משדה התעופה גטוויק בלונדון לישראל, בטיסה של חברת הלואו קוסט ‘וויז אייר’, נתקעו בשדה התעופה כ-12 שעות ללא אוכל ושתייה – לאחר שטיסתם נדחתה פעמיים. כך דיווח שמעון איפרגן ב’מאקו’.
אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי
לטענת הנוסעים, במשך השעות הללו אף אחד בחברה לא הציע להם שתייה או אוכל.
“אמרו לנו לקנות על חשבוננו ולא היה איפה לקנות. פשוט זרקו אותנו בשדה התעופה בלי המזוודות, בלי יכולת לעשות שום דבר ומבלי למצוא לנו פתרונות חלופיים”, זעם אחד הנוסעים. “אנשים נתקעו בלי יכולת להחליף טיטולים לתינוקות שלהם. לא היה עם מי לדבר. ככה לא מתנהלת חברת תעופה כלפי הנוסעים שלה”.
הטיסה, שהייתה להמריא אתמול בשעה 12:10 נדחתה פעמיים ורק בחצות החלו לפנות חלק מהנוסעים מהשדה לבתי מלון בלונדון על חשבון החברה. “השאירו אותנו בשדה התעופה שעות ארוכות. לא פינו אותנו לבתי מלון ולא דאגו לנו לטיסות חלופיות. פשוט התעלמו מקיומנו”, סיפרה נוסעת.
חלק מהנוסעים רכשו כרטיסי טיסה חלופיים באלפי שקלים כדי לטוס בחזרה לארץ בטיסות קונקשן דרך סופיה בבולגריה.
מחברת ווייז אייר טרם התקבלה תגובה.