מיליוני ש”ח בחול? תעלול יח”צני של ראש העיר הכעיס: ‘ככה מתנהג ליצן’

כרמל שאמה הכהן, ראש העיר רמת גן, סיפר על מיליוני שקלים שנמצאו בארגז חול בגן ילדים אבל בהמשך התברר: מדובר בתעלול יח"צני שנועד לספר על 'ניקוי אורוות' בעירייה • חבר מועצת העיר: "ככה לא מתנהג מנהיג, ככה מתנהג ליצן מהליגה הכי נמוכה שיש"
אבי כץ
ט' אייר התשפ"ב / 10.05.2022 01:54

כרמל שאמה הכהן, ראש העיר רמת גן,  ‘חשף’ היום (שני) כי עובד אגף החינוך של העירייה מצא מיליוני שקלים שהוסתרו בארגז חול באחד מגני הילדים של רמת גן.

אתם לקראת לידה? קבלו: הרצאות מקצועיות, טיפים ומתנות מפנקות

שאמה הכהן סיפר, בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, כי העובד מצא את הכסף בעת תהליך ניקוי והחלפת החול בארגזי החול שבוצע בגני הילדים העירוניים.

דניאל אלעזר, כתב ‘כאן חדשות שניסה להתחקות אחר “המיליונים האבודים בגן המשחקים”, צייץ כי “במשטרה לא עודכנו על המקרה וגם לא הקב”ט. כל ההערכות וגורמים ששוחחתי איתם מצביעים כי כרמל שאמה המציא את הסיפור כחלק מתרגיל שיווקי שנועד לקדם רפורמה כלשהי בחינוך בעיר שנועדה לחסוך מיליונים”.

הוא הוסיף וציין, כי דוברת העירייה מסרה לי: “אין לי מילה נוספת מלבד הפוסט”.

ואכן, כמה שעות לאחר מכן ‘החשיפה’, התברר שמדובר בתעלול יח”צני זול.

ראש העיר פרסם פוסט נוסף, בו כתב: “אחרי שכל המדינה סקרנית לגבי המיליונים שהוסתרו בחול של גני הילדים ונמצאו על ידי עובד ישר ומוכשר שלנו – הנה הפרטים המלאים: אז יש מיליונים שהוסתרו בחול, ונמצאו על ידי אבשלום רבן, מנהל הבינוי של אגף החינוך שלנו”.

לדברי שאמה הכהן, “עיריית רמת גן שילמה עד היום 820 אלף שקלים בכל שנה עבור החלפת החול בארגזי החול של גני הילדים.

“במסגרת ניקוי האורוות שאנחנו מבצעים, אנחנו מרעננים הרבה התקשרויות שחלקן היו ללא מכרז בכלל וחלקן ללא מכרז עם תחרות אמיתית, הוחלט לבצע תימחור אמיתי בין ספקי החול השונים”.

ראש העיר הוסיף וסיפר: “רגע לפני המכרז, נכנס הספק הקיים לחדר של אבשלום, מנהל הבינוי, ובידו 20 אלף שקלים במזומן במטרה לשחד אותו ולבלום את התחרות.

“המשחד סולק מהחדר, המכרז הושלם וראו איזה פלא – המחיר ירד מ-820 אלף ל-390 אלף בלבד, קרי חיסכון של 430 אלף שקלים בכל שנה, מעל 2 מיליון בקדנציה ומעל 4 מיליון בעשור”.

הוא תהה: “כמה כאלה עוד יש? מבטיח שננקה את כולם. כמה כאלה היו בעבר כואב לחשוב, מאחר והמקרה של אבשלום אינו הראשון שהצלחנו לחשוף בזכות הרוח והגיבוי למנהלים ולעובדים לא לחשוש משום ספק, שכן ראש העיר נבחר ללא מחוייבות לאף אחד מהם ופועל ללא חשש מהם. לאחר שדווחתי על המקרה עדכנתי את היועץ המשפטי.

“יישר כח לאבשלום על היושר ועל המיליונים שבעצם היו קבורים בחול והוא מצא אותם עבורנו. אנחנו קוראים לכל העובדים והספקים של העיריה להילחם בשחיתות. יש לכם גיבוי מלא מאיתנו. חלפו הימים שחושפי שחיתות בעיריית ר”ג נרדפו ופוטרו”.

מי שלא אהב את התעלול היחצ”ני של כרמאל שאמה,  הוא אביהוא בן משה, חבר מועצת עיריית רמת גן ויו”ר הוועדה לביקורת העירייה.

הוא כתב בפוסט שפרסם:  “מי שחושב שסיפורי מעשיות מהסוג שפרסם אחר הצהריים כרמל שאמה הכהן בדף הפייסבוק שלו על אוצר מסתורי של מיליוני שקלים שהתגלה בארגז חול בגן ילדים בעיר, הוא מעשה לגיטימי, לא מבין שהוא פוגע בראש ובראשונה בעצמו ובאמון שהציבור נותן בו”.

בן משה הוסיף: ”מעתה ובאופן ודאי, ייקחו תושבים רבים כל ידיעה שכרמל שאמה יפרסם בדף הפייסבוק שלו, בערבון מוגבל, כי אולי האיש פשוט עובד עליהם בעיניים. ככה לא מתנהג מנהיג ככה מתנהג ליצן מהליגה הכי נמוכה שיש”.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות