כ-90% אחוזי הצלחה: אחרי הצ’ולנט הזה אולי תוותר על הסיגריה שלך

אלן קאר - הרשת הבינלאומית לגמילה מהתמכרויות, מזמינה אתכם למפגש ליל שישי מרתק, שיגרם לכם לצלול אל נבכי הפסיכולוגיה שמאחורי העישון • כך תקבלו תשובות על הקשר בין סיגריה לאוכל, מהיכן מגיע הצורך בעישון, למה כל כך  קשה להיפטר ממנו - ואיך יוצאים מזה
חרדים 10 • מקדם
ח' אייר התשפ"ב / 09.05.2022 12:52

מעשנים? יש לנו בשורה בשבילכם.

אלן קאר – הרשת הבינלאומית לגמילה מהתמכרויות, בעלת שיטה ייחודית ופופולארית בארץ ובעולם לגמילה מעישון, מזמינה אתכם למפגש ליל שישי מרתק, מסעיר ומלא בתובנות שיגרמו לכם לצלול את נבכי הפסיכולוגיה שמאחורי העישון.

כך תקבלו תשובות, אחת ולתמיד, מאת מומחי אלן קאר על הקשר בין סיגריה לאוכל, מהיכן מגיע הצורך בעישון ולמה כל כך  קשה להיפטר ממנו, ההתניה בין סיגריה למזון ואיך יוצאים מזה – אחת ולתמיד.

הרשמו כאן

הסדנאות של אלן קאר עומדות על כ-90% אחוזי הצלחה, כאשר 50 מיליון אנשים בעולם נגמלו בעקבות השיטה המנצחת!

על פי מחקרים שנעשו ברחבי העולם, בהם נבדקו נגמלים בשיטת אלן קאר לעומת נגמלים בשיטה המקובלת במדינה, שעושה שימוש בכדורים, הפחדות וכדומה, ראו כי בכל נקודת זמן בה השוו את אחוזי ההצלחה בין השיטות, האפקטיביות של שיטת אלן קאר הייתה לפחות פי 2.

בגרמניה, שיטת אלן קאר היא השיטה הרשמית לגמילה מעישון, והמומחים של אלן קאר אף מייעצים לארגון הבריאות העולמי.

זה הזמן להפסיק אחת ולתמיד.

לא תאמינו כמה זה קל כשעושים את זה נכון. הבטיחו לכם ולמשפחתכם, חיים נקיים בריאים ומאושרים! הצטרפו אלינו. על צלחת טשולנט מפנקת ושיח מרתק ומלא בתובנות בו תוכלו לקבל מענה לכל שאלה.

ואולי הפעם, אחרי הטשולנט, כבר לא תצטרכו את הסיגריה…

הרשמו כאן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות