תקע מקלות בגלגלי החרדים? איכלר לעליזה בלוך: מברך שתזכי להמשיך

ח"כ ישראל אייכלר ערך סיור משותף עם ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך - ולא חדל מלהחמיא לה • "למרות החששות משני הצדדים לאחר הבחירות והשיח של מאבקי כוחות בין אוכלוסיות שונות. לימדת את התושבים שהשכן אינו אויב"
אריה ריבקינד
ז' אייר התשפ"ב / 08.05.2022 16:32

ח”כ ישראל אייכלר ערך סיור משותף עם ראש עיריית בית שמש, ד”ר עליזה בלוך וחבר מועצת העיר ישעיהו ויסמן, בכל מוקדי הפיתוח בבניית העיר ובתוכם מוסדות בעלזא.

אתם לקראת לידה? קבלו: הרצאות מקצועיות, טיפים ומתנות מפנקות

אייכלר ובלוך שוחחו על התשתיות הנדרשות, ונפגשו עם מנהלי מוסדות, כדי לדון על הצרכים והטיפול של העירייה בכל הנדרש.

בסיום הפגישה הביע אייכלר התפעלות מקצב הפיתוח ומחזון הבניה של מוסדות קהילה וחינוך לכל ילד, כולל גינון ומרחבים לכל משפחה, כולל עמידתה של ראש העיר לצד הציבור החרדי על גווניו השונים.

אייכלר החמיא לבלוך ואיחל לה להמשך בתפקיד.

“אני מבקש להודות בשמי ובשם כל ילדי בית שמש, ובפרט החרדים ובהם חסידי בעלזא. עשית בעיר הפיכה מחשבתית. למרות החששות משני הצדדים לאחר הבחירות והשיח של מאבקי כוחות בין אוכלוסיות שונות. לימדת את התושבים שהשכן אינו אויב אלא שכן טוב. אפשר לגור בעיר אחת אוכלוסיות שונות אלו מאלו. איש את רעהו יעזורו. במקום להילחם זה בזה. זה חשוב מאוד לכל ילדי בית שמש. יש לך זכות גדולה”, אמר אייכלר.

הוא הוסיף: “השגת התקציבים האדירים לפיתוח ובינוי מוסדות חינוך וקהילה, הוא אתגר גדול ומשמעותי. לממן את כל המפעל הזה שראינו בסיור – זהו דבר עצום. אנחנו נשמח לתת יד ולסייע בכנסת ובממשלה ככל האפשר. אני מברך אותך שתזכי להמשיך ולהשלים את המהפך שהתחלת בו”.

ראש העיר: “אני רואה בך ובקהילה החרדית שאתה מייצג שותפים בכירים. המטרה שלנו היא משותפת. נמשיך לעשות הכל כדי שלכל התושבים פה יהיה טוב ובריא לגור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות