ביבי לראשי האופוזיציה: אין עסקת טיעון, הממשלה תיפול תוך זמן קצר

ראשי המפלגות נפגשו במצודת זאב וקבעו: ״הממשלה איבדה את הרוב בכנסת - אין לה לגיטימציה ציבורית והיא לא לגיטימית״ • לשכת נתניהו: אין עסקת טיעון, הנושא כלל אינו עומד כלל על הפרק
אריה ריבקינד
ז' אייר התשפ"ב / 08.05.2022 15:37

לקראת פתיחת מושב הקיץ של הכנסת: ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו כינס הבוקר (ראשון) במצודת זאב את ראשי המפלגות באופוזיציה – הליכוד, ש”ס, יהדות התורה והציונות הדתית.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

נתניהו הבהיר כי עסקת טיעון אינה על הפרק. לדבריו, “הממשלה תיפול תוך זמן קצרץ הולכים להחליף את הממשלה או לבחירות”.

בסיום הישיבה נמסר מהליכוד כי “בישיבה סוכם על מאבק נחוש ומאוחד להפלת הממשלה תוך זמן קצר. הממשלה איבדה את הרוב בכנסת – אין לה לגיטימציה ציבורית והיא לא לגיטימית”.

בישיבה הוחלט להניח הצעת חוק לפיזור הכנסת על סדר היום ולהחליט בהמשך השבוע אם להעלותה ביום רביעי, ולנסות לגייס רוב בהסתמך על החרם של רע”ם על הקואליציה והכנסת.

בתגובה לדיווחים על עסקת טיעון, הגיבו מלשכת נתניהו: “זה ספין פוליטי שקרי. הנושא כלל אינו עומד כלל על הפרק. נתניהו מתכוון לחזור לתפקיד ראש הממשלה – בממשלה לאומית שתוקם בכנסת הנוכחית או בבחירות בהן הוא בטוח שהליכוד בראשותו ינצח. אין שום אפשרות אחרת וכדאי שגם מחוללי הספינים ושולחיהם יתרגלו לכך”.

הדרכה אינטרנטית ללא כל עלות: איך להיות מדריכת כלות מבוקשת?

יו”ר יהדות התורה ח”כ משה גפני אמר ברשת ב‬⁩: “זו ממשלה רעה שצריך לעשות הכול כדי שהיא תסיים את תפקידה. בשום מצב לא אצטרף אליה. אני לא רוצה בחירות, אבל אני לא יכול להגיד לאף מפלגה מי יעמוד בראשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות