נס מהלך: החתן החרדי שנפצע קשה בחתונתו כבר צועד במסדרונות

איתי, החתן החרדי בן ה-37, שנפצע באורח קשה בחתונתו לפני כשלושה חודשים באולם בעיר מודיעין שב בסוף השבוע האחרון לתפקוד - כאשר צעד עם מטפל במסדרונות בית החולים
חרדים 10
ז' אייר התשפ"ב / 08.05.2022 01:34

איתי, החתן החרדי בן ה-37, שנפצע קשה לפני כשלושה חודשים לאחר שנפל מגובה במהלך הריקודים בחתונתו, באולם האירועים ‘אחוזה’ במודיעין – חזר להכרה ולתפקוד באופן כמעט מלא.

חליתם? כך אפשר להוציא מהביטוח הלאומי 6,800 ש”ח בחודש בקלות

החתן, שאושפז במצב קשה מאוד במרכז הרפואי ‘תל השומר’, וכחודש לאחר מכן החל מתקשר עם בני משפחתו והרופאים, צעד בסוף השבוע האחרון במסדרונות בית החולים, כשהוא נתמך באחד מאנשי הצוות השיקומי.

לפני יותר מחודש וחצי סיפר קרוב משפחה של החתן על כך שהתעורר והחל לתקשר: “הוא מחייך, מרים את היד, אומר שלום. הרופאים והמשפחה לא מאמינים”.

הוא הוסיף וסיפר אז, כי ברגע שהראו לו תמונה של הכלה, ניסה איתי לקחת את מכשיר הטלפון בו הוצגה התמונה.

“זה קרה ביומיים-שלושה האחרונים. זו התקדמות מעל לדרך הטבע”, אמר קרוב המשפחה. “זה קורה לנו מול העיניים. חייבים להמשיך להתפלל כי יש לו עוד דרך”.

איתי נפל בעת שרקד על השולחן אותו הרימו חבריו באולמי ‘האחוזה’ במודיעין. הרב יהודה מייזליק, שליווה את החתן בשנים האחרונות, והיה הרב בחתונה, סיפר אז  לחדשות 12: “הרימו את החתן על השולחן ובשלב מסוים הוא כנראה איבד את שיווי המשקל שלו, ונפל על החלק האחורי של הראש מגובה של יותר משלושה מטר.

“הוא איבד את ההכרה והסאונדמן, שהוא פרמדיק בכיר במד”א, העניק לו טיפול ראשוני וממש הציל אותו. אחרי 20 דקות פינו אותו. הייתה המולה בחתונה, צרחות. הוא בחור מדהים, רואה חשבון מוצלח שחיכה הרבה מאוד זמן להתחתן”.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

כאמור, בשבוע האחרון חלה התקדמות מרשימה נוספת במצבו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות