חמאס מאיים: פגיעה במנהיג יחיא סינוואר תוביל ל’רעידת אדמה’

דובר חמאס אבו עוביידה מזהיר את ישראל כי פגיעה ביחיא סינוואר או מי ממנהיגי ההתנגדות "תוביל לרעידת אדמה" • גורם בטחוני בכיר: "חמאס בהיסטריה, התגובה שלו בשעות האחרונות רק מזכירות לכולנו מי התחנן להפסקת האש בשומר החומות ומורתע מאז"
קובי פינדרוס
ז' אייר התשפ"ב / 07.05.2022 21:15

האם יחיא סינוואר נמצא על הכוונת של שירותי הביטחון? דובר הזרוע הצבאית של חמאס מאיים באופן גלוי – כי חיסולו יוביל ל’רעידת אדמה’.

שתדעו: השינויים והחידושים שיהיו השנה בהילולת הרשב”י • הפרטים

“אנחנו מזהירים את האויב ואת הנהגתו כי פגיעה ביחיא סינוואר או מי ממנהיגי ההתנגדות תוביל לרעידת אדמה”, אמר הדובר, אבו עוביידה.

לדבריו, “אירועי שומר החומות יהיו בגדר אירוע רגיל בהשוואה למה שיראה האויב. מי שיקבל החלטה לחסל את סינוואר יכתוב פרק קטסטרופלי בהיסטוריה של הישות הציונית וישלם עליה מחיר יקר בדם והרס”.

חאדר חביב, בכיר בג’יהאד האסלאמי ברצועת עזה, גם שלח מסר מאיים לעבר ישראל ואמר כי “אם הכיבוש יתנקש בחייו של מנהיג כלשהו של ההתנגדות, הוא ייתקל בתגובה שהוא לא חשב או שקל”.

בשבת שעברה קרא סינוואר לפלסטינים לבצע פיגועים באמצעות גרזן: “אנשינו בנגב, במשולש, בגליל, בחיפה, ביפו, בעכו, ביפו ובלוד – שכל אחד יכין את הרובה שלו. ומי שאין לו רובה – שיכין סכין או גרזן. אם הם רוצים מלחמת דת, הם שברו את הקווים האדומים”.

גורם ביטחוני ישראלי אמר בתגובה על האיומים כי, “חמאס בהיסטריה, התגובה שלו בשעות האחרונות רק מזכירות לכולנו מי התחנן להפסקת האש בשומר החומות ומורתע מאז. הסתה פחדנית היא לא יותר מאשר לקיחת טרמפ על הפיגוע באלעד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כרגיל צועקים
    07/05/2022 23:39
    איציק
  1. חמאס רק יודעים לצעוק ולאיים
    דיבורים דיבורים כול הגדולים מתחת לאדמה
    ושולחים את העם למות
    לא יאומן