הותר לפרסום: אחד מן הנרצחים הסיע את המחבלים לאלעד

אורן בן יפתח ז"ל, אחד הנרצחים בפיגוע באלעד, הסיע את המחבלים ברכבו • עם הגעתם אל העיר, רצחו המחבלים את בן יפתח בגרזן ברכבו ולאחר מכן רצחו את יונתן חבקוק ובועז גול • בביה"ח בילינסון התייצב מצבם של שני הפצועים שנפגעו באורח קשה
דוד ליבוביץ
ו' אייר התשפ"ב / 07.05.2022 20:54

הותר לפרסום כי אורן בן יפתח ז”ל, אחד הנרצחים בפיגוע באלעד, הסיע את המחבלים ברכבו, לאחר שסבר שמדובר בפועלים פלסטיניים. עם הגעתם אל העיר, רצחו המחבלים את בן יפתח בגרזן ברכבו ולאחר מכן רצחו את יונתן חבקוק ובועז גול.

לשירות הביטחון הכללי היה ברור מראשיתה של החקירה שהוא הנרצח הראשון, זאת לאחר שבזירה אותר מוצג שלכאורה הפליל אותם. על פי החשד הוא הביא אותם ליישוב לבקשתם, ככל הנראה מאיזור קו התפר. המחבלים ביקשו לעצור באלעד ולאחר מכן רצחו אותו בתוך הרכב.

בן יפתח הותיר אחריו שישה ילדים, חבקוק, תושב אלעד, הותיר אחריו חמישה ילדים. גול, גם הוא תושב אלעד, הותיר אחריו חמישה ילדים. השלושה הובאו למנוחות בשעות הצהריים.

בית החולים בילינסון בפתח תקווה עדכן הערב כי התייצב מצבם של שני הפצועים קשה שאושפזו במחלקת טיפול נמרץ במוסד הרפואי. השניים, שי בן שלמה ושמעון בן גמלא, עדיין מורדמים ומונשמים, אך כבר לא נשקפת סכנה לחייהם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אוי לרחמנות היהודית
    08/05/2022 09:40
    חיה
  1. המרחם על אכזרים…