האטימות נמשכת: הלוויות הקדושים נערכו ללא כל נציג מהממשלה

אלפים משתתפים בהלוויות הקדושים שנרצחו באלעד אך מן הממשלה לא נשלח ולו נציג אחד • העיתונאי יקי אדמקר: "אילו היה הפיגוע בתל-אביב האם גם אז היו משודרים כעת בטלוויזיה משדרי קומדיה ושאר שטויות"?
דוד ליבוביץ
ה' אייר התשפ"ב / 06.05.2022 16:41

אלפים השתתפו בהלוויות שלשת הקדושים, שנרצחו בדם קר על ידי מחבלים בעיר אלעד. אלא שממשלת ישראל, בניגוד לנוהל, לא שלחה ולו נציג אחד שישתתף במסעי הלוויות.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

עיתונאי ‘גלי ישראל’ ארז תדמור שנדרש לנושא כתב: “אף שר או סגן שר לא הגיע ללוויות נרצחי הפיגוע באלעד. ראש הממשלה נפתלי בנט לא ביקר אף משפחה שכולה בגל הטרור… אפס ממלכתיות מהמקפצה”.

העיתונאי יקי אדמקר קבל על היחס בתקשורת לנרצחי הפיגוע בעיר החרדית, מול היחס לפיגועים בערים החילוניות. “לא צריך להיות מבקר טלוויזיה מומחה כדי לשים לב שרוב הערוצים לא משדרים כעת את הלוויות הנרצחים בפיגוע אתמול באלעד, אלא משדרי קומדיה ושאר שטויות.

“לא צריך להיות גאון כדי לדעת שאם זה היה בתל-אביב – היינו כעת במשדרים פתוחים. צובט בלב”.

מי שהופיע בלוויה של אורן בן יפתח הי”ד היה ראש עיריית לוד יאיר רביבו – שאמר: ”העיר לוד איבדה את אחד מבניה היפים והמוכשרים, למשפחה גדולה וחשובה שבשנים האחרונות פקדו אותה הרבה אסונות. האסון הזה מפרק את הקהילה ואת המשפחה לרסיסים. אורן היה עלם חמודות, בחור שהתפרנס ועשה מאמצים גדולים להחזיק את המשפחה עם שישה ילדים למרות כל הקשיים והאתגרים.

”זה לא נתפס, אני קורא לממשלה לגזור דין מוות על מחבלים ולא אפשר לרשות הפלסטינים לתת להם משכורות. צריך גזר דין מוות למחבלים – זה לא יחזיר את הנרצחים אבל המעט שאפשר לעשות למענם”, כך רביבו.

גם יונתן פולארד ורב העיר צפת הגאון רבי שמואל אליהו נכחו בהלוויה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה וחרפה
    07/05/2022 23:42
    חרדי אמיתי
  1. לא רק הממשלה הזאת מנותקת ואטומה ,גם הממשלות הקודמות אטומות !! תראו את המצב במדינה בתחומים רבים דיור,חינוך,ביטחון ,רווחה יוקר המחיה ועוד. ויתרה מכך גם המפלגות החרדיות שמהוות מספר גדול של מנדטים אותם חכים שלא עושים כלום!!! שנים על גבי שנים !!! בושה !!רק נהנים ממנעמי השלטון ומקבלים את הקול שלנו קבוע אוטומטית. מה תכלס’ מר פורוש וחברים עשו כל השנים.לא עושים שום דבר – רק מבלבים את המוח כל שס וג’ ככה…רצים מאולפן לאולפן. עושים דילים עם מפלגות ולציבור שלנו החרדי לא דואגים. אנחנו כמו עדר של דפוקים מצביעים להם והם עושים דילים ונהנים ממנעמי השילטון !!! לא עוד !!! ממשלה יקרה טפלו במירון ובכל הקברים -תעיפו את כל העסקנים והעמותות. האתרים צריכים להיות בפיקוח ממשלתי כמו הכותל. ראיתם איך הערים החרדיות נראות? בושה!! אין להם לעסקנים ולחכים החרדים יראת שמיים שרק יראת הכיסא והכסף. נותנים בערים החרדיות לכל אחד לבנות כמובן אם הוא מקורב,פותחים מרפסות -ויתרה מכך מחלקים דירה ל10 יחידות דיור בלי תשתית מתאימה!! גונבים את שכר המורים והגננות ,גונבים מההורים כסף על תשלומי שכר מטורפים ובסוף לבת אין מקצוע כמו שמקובל בשוק. בושה בושה. שנים על גבי שנים חכים חרדים לא פועלים לשיפור תנאים בכל המישורים ,אתרי קודש,דיור,חינוך ועוד. הבעיה שלהם זה רק לצעוק הצילו על כל משהו טוב שהמדינה רוצה לעזור. תתנתקו מג’ וש’-ס בקשו מהמדינה לפעול כחוק -במדינה מתוקנת. וועדת חקירה ממלכתית לכל עמותה ועסקן ולכל עיר חרדית !! חרדים 10 תצילו את הציבור החרדי מעוולות,ניצול וח”ו מאסונות.