האלמנה של אורן הי”ד: ‘ממשיכה עם האמונה שהמשיח בפתח’

מאות ליוו למנוחות בבית העלמין בלוד את הקדוש אורן בן יפתח הי"ד שנרצח בפיגוע באלעד • ראש העיר לוד יאיר רביבו: "פגשתי אותו 4 שעות לפני שזה קרה, במסיבת עצמאות בלוד. המשפחה שלהם נראתה מאושרת אחרי אסונות רבים שעברו. לוד איבדה את אחד מבניה היפים והמוכשרים"
חרדים 10
ה' אייר התשפ"ב / 06.05.2022 14:24

הלווייתו של הקדוש אורן בן יפתח הי”ד, תושב לוד בן 37, אב לשישה ילדים, שנרצח בפיגוע הרצחני באלעד, נערכה היום (שישי) בבית העלמין החדש בעיר מגוריו לוד.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

נופר, אלמנתו, ספדה לו במהלך הלוויה: “האור שלי, השמחה שלי. נשמה טהורה ששוכבת פה מולי. בשבילי אתה חי וקיים. אתה פה איתי בלב שלי. אתה פה איתי לעולמים. איך אני אספר לילדים שכל כך אוהבים אותך ומחוברים אלייך? מסרת את נשמתך למען קידוש השם. מי ששומע את השם אורן רואה רק טוב. אני אוהבת אותך.

“12 שנים אני ביחד וכל יום אני אומרת לך אני אוהבת אותך. אני לא יודעת לחשוב מה עומד להיות. אני רק ממשיכה עם האמונה שהמשיח בפתח גם הילדים. הקב”ה לעולם לא עוזב אותי.

“תודה על 12 שנים מאושרות שהיית לצידי, הגנת עליי, תמיד דאגת לי. שמרת עליי, שימחת,  תמיד דאגנו לקום ביחד. בלילה האחרון אמרת לי: נופרי, אני רוצה לקנות לך תכשיט לשמח אותך’. אמרתי: ‘אני לא רוצה כלום רק שתישאר לידי תמיד’.  היו לנו הרבה חוויות משותפות יחד, אני פונה לבורא עולם שיחזק אותי”.

אורן עבד לפרנסתו בשליחויות. בני משפחתו מספרים על איש חסד משכמו ומעלה, ששם תמיד את המשפחה לפניו. הוא הניח אחריו אישה 6 יתומים.

אתמול בערב, לאחר שחגג את יום העצמאות יחד עם משפחתו, הסיע אורן במסגרת עבודתו רב מבית שמש לשיעור באלעד, ובמהלך השיעור ישב אורן מחוץ לבית הכנסת. הוא המתין לרב ברכבו, ואז המחבלים התנפלו עליו ורצחו אותו בדם קר.

אורן היה בן תשיעי למשפחת בן יפתח בלוד. לפני כשמונה שנים פקדה את המשפחה טרגדיה, כשהאח דוד אלעזר נפטר בפתאומיות מדום לב. לפני כשנה נפטר אב המשפחה שמעון.

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, אמר על אורן: “פגשתי אותו 4 שעות לפני שזה קרה, במסיבת עצמאות בלוד. המשפחה שלהם נראתה מאושרת אחרי אסונות רבים שעברו. אורן נאלץ גם ביום העצמאות להתפרנס ונסע בגורל לנסיעה אחרונה לאלעד.

אחיו של אורן הי”ד סופד. צילום: כאן חדשות

”העיר לוד איבדה את אחד מבניה היפים והמוכשרים, למשפחה גדולה וחשובה שבשנים האחרונות פקדו אותה הרבה אסונות. האסון הזה מפרק את הקהילה ואת המשפחה לרסיסים. אורן היה עלם חמודות, בחור שהתפרנס ועשה מאמצים גדולים להחזיק את המשפחה עם שישה ילדים למרות כל הקשיים והאתגרים.

”זה לא נתפס, אני קורא לממשלה לגזור דין מוות על מחבלים ולא אפשר לרשות הפלסטינים לתת להם משכורות. צריך גזר דין מוות למחבלים – זה לא יחזיר את הנרצחים אבל המעט שאפשר לעשות למענם”.

חליתם? כך אפשר להוציא מהביטוח הלאומי 6,800 ש”ח בחודש בקלות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות