ב’ימינה’ מעריכים: איילת שקד, אורבך וקארה מתכננים צעד דרמטי

בשלישיית שקד-ניר אורבך-אביר קארה צפויה להתגבש ההחלטה לקבוע תאריך יעד להתפצלות מסיעת ימינה ולהקמת סיעה עצמאית • בליכוד מתנהל ויכוח: האם להביא את שקד לליכוד או למנוע את כניסתה?
חרדים 10
ה' אייר התשפ"ב / 06.05.2022 13:51

ב’ימינה’ מעריכים כי בתוך שלישיית איילת שקד-ניר אורבך-אביר קארה צפויה להתגבש ההחלטה לקבוע תאריך יעד להתפצלות מסיעת ימינה ולהקמת סיעה עצמאית. כך מדווח היום (שישי) העיתון ‘מעריב’.

אתם לקראת לידה? קבלו: הרצאות מקצועיות, טיפים ומתנות מפנקות

גורם המקורב לאחד מחברי הכנסת של ימינה אמר ל’מעריב’: “המטרה שהם שמו כעת היא לעשות מקסימום כדי להביא הישגים בשטח. כל אחד מבין השלושה – בתחום שלו ולפי יכולתו. מבחינת אורבך, זה קידום הבנייה ביהודה ושומרון ועוד דברים שהציב בפני בנט בתור אולטימטום, כתנאים להישארותו בימינה.

”קארה יקדם יוזמות לטובת העצמאים, שקד תפעל במישורים משלה. ואם בחודש יולי הקרוב הם ירשמו הישגים ובמקביל יבינו כי המצב הפוליטי הבשיל בשביל המהלך, סיכוי גדול כי יתפצלו”.

ב’ידיעות אחרונות’ דווח, כי בימים האחרונים מתנהל בליכוד ויכוח פנימי על מספר 2 בימינה, איילת שקד: האם להביא אותה לליכוד או למנוע את כניסתה למפלגה בכל מחיר?

מאחורי הקלעים נרקם מהלך של בכירים בליכוד למנוע שריון שלה ברשימה לכנסת, גם אם “תחזור בתשובה”, תפיל את הממשלה ותחבור לליכוד.

הבכירים במפלגה פנו לפעילי ליכוד מרכזיים כדי שיחלו בהחתמה של חברי מפלגה נגד שריון שקד. המטרה: לייצר רוב נגד השריון במוסדות הליכוד ולאחר מכן במרכז המפלגה.

חליתם? כך אפשר להוציא מהביטוח הלאומי 6,800 ש”ח בחודש בקלות

שקד לא הגיבה, אך גורמים בימינה טענו בתגובה כי מדובר בקמפיין של בכירים בליכוד. “בשבועיים האחרונים הם מנסים לתדלק את הסיפור הזה במטרה לסכל מהלך עתידי כזה, אם וכאשר זה יקרה”, אמרו הגורמים. “בקשתה לשריון בליכוד לשתי כנסות – זה פשוט מגוחך. אם היא תבוא לליכוד זה לא יהיה באמצעות שריון. היא לא מאמינה בזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות