האלמנה: ‘איך אחיה בלעדיו?’. הבן: אבא הלך לשיעור תורה ונרצח I צפו

אור החיים, בנו של בועז גול הי"ד שנרצח בפיגוע באלעד, ל'כאן חדשות': "אין לנו גב אחר, הוא היה עושה הכל בבית. אני עוד לא מעכל" • גלית, האלמנה: "ביום אחד נגמרו לי החיים. ביום אחד הכל התהפך. איך אני אחיה בלעדיו?"
חרדים 10
ה' אייר התשפ"ב / 06.05.2022 11:37

גלית גול ספדה הבוקר (שישי) בכאב לבעלה בועז הי”ד, אב לשלושה בנים ושתי בנות בגילים 7 עד 18, שנרצח בידי המחבלים בפיגוע הרצחני בעיר אלעד.

חליתם? כך אפשר להוציא מהביטוח הלאומי 6,800 ש”ח בחודש בקלות

“ביום אחד נגמרו לי החיים. ביום אחד הכל התהפך”, אמרה גלית, “איך אני אחיה בלעדיו?”.

יעקב לוי, אחיינו של בועז, סיפר:  “באזור 2:00 בלילה קיבלנו את הבשורה המרה. בועז היה אדם טוב, עם לב טוב. הקדיש המון לילדים. הוא דוד מצוין ואני מאמין שהוא נמצא במקום טוב למעלה. הוא השאיר חמישה ילדים. לילד האמצעי, עוד חודש אמורה להיות בר מצווה. הוא היה בדרכו לשיעור תורה ונרצח. המשפחה תהיה חזקה בעזרת השם”.

בנו של בועז גול, אור החיים, סיפר לכאן חדשות: ”אבא הלך לשיעור תורה ונרצח. אין לנו גב אחר, הוא היה עושה הכל בבית. אני עוד לא מעכל”.

רוזי לוי, אחותה של האלמנה, סיפרה ל’ישראל היום’: “היה לי גיס עם לב ענק. עזר לאנשים, תמך בהם. עבד גם עם ערבים ואף פעם לא אמר עליהם מילה רעה. והנה, בני עוולה קמו בערב וקטלו כל מה שנקרה בדרכם עם גרזנים”.

רוזי הוסיפה: “כל העולם של המשפחה התהפך. איזה איש טוב הוא היה. זה לא נתפס שאני צריכה לדבר עליו בלשון עבר. איך המשפחה תעמוד על הרגליים? עם חמישה ילדים?”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות