האלמנה: “ליבי נשרף שילדי הרך ראה את אביו ברגעיו האחרונים”

לימור, אלמנתו של יונתן חבקוק הי"ד, כתבה בפייסבוק שלה: "בעלי נלחם נגדם בגבורה רבה והציל נפשות רבות - תחסר לנו מאוד" • "ליבי מסרב להאמין שנשארתי לבד עם 5 יתומים" • "לא לפרסם את הכתובת שלנו ואת מספר הטלפון עד שהנבלות ייתפסו. הילדים בטראומה ומפוחדים"
חיים טוויל
ה' אייר התשפ"ב / 06.05.2022 10:41

פיגוע טרור רצחני באלעד:  לימור, אלמנתו של יונתן חבקוק הי”ד, שנרצח בפיגוע, נותרה לבדה עם חמישה ילדים יתומים מאב.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

הלילה (ליל שישי) היא סיפרה בחשבון הפייסבוק שלה, כי ילדיה נתונים תחת טראומה ומפוחדים.

“ליבי מסרב להאמין שנשארתי לבד עם 5 יתומים”, כתבה. “ליבי נשרף שילדי הרך ראה את אביו ברגעים האחרונים שלו. בעלי נלחם נגדם בגבורה רבה והציל נפשות רבות בזמן שנלחם איתם דקות ארוכות, מה שאפשר לרבים לברוח מהמקום”.

היא הוסיפה וכתבה: “ה’ ינקום את דמך, בעלי האהוב, אתה תחסר לנו מאוד”.

היא ביקשה: “בכל לשון של בקשה, לא לפרסם את הכתובת שלנו ואת מספר הטלפון עד שהנבלות ייתפסו. כל הפרטים האישיים שלנו רצים ברשת, בבקשה, הילדים בטראומה ומפוחדים”.

שלושת הנרצחים בפיגוע הם בועז גול ויהונתן חבקוק הי”ד, אבות ל-5 ילדים, שניהם מאלעד, ואורן בן יפתח הי”ד, אב ל-6 ילדים, מלוד.

הלוויות של יונתן ובועז הי”ד ייצאו ממקום הפיגוע בשעה 12:30. הלוויתו של אורן בן יפתח הי”ד תצא בשעה 13:00 בבית העלמין החדש בלוד. 

בבתי החולים מאושפזים עדיין 4 פצועים במצב קשה. אחד מהם  מהם נמצא בסכנת חיים בבית החולים בילינסון.

אתם לקראת לידה? קבלו: הרצאות מקצועיות, טיפים ומתנות מפנקות

כוחות צה”ל, משטרת ישראל והשב”כ ממשיכים במצוד אחר שני המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד: אסעד יוסף אסעד אלרפאעי, בן 19, וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20.

מחקירת הפיגוע עולה, כי שני המחבלים הם שב”חים ללא היתר כניסה לישראל, ללא עבר ביטחוני וללא שיוך ארגוני לאחד מארגוני הטרור.

ההערכה היא כי המחבלים הכירו את אלעד ועבדו בה.

במערכת הביטחון מעריכים כי שני המחבלים עדיין בשטח ישראל ולא הצליחו עד כה להימלט חזרה לשטחי יו”ש. הם חמושים בנשקי הפיגוע וברשותם רכב “משטובה” הגנוב שאיתו חדרו לישראל.

השניים הם תושבי אזור ג’נין.

במשטרה מבקשים לדווח למוקד 100 על כל חשד או מידע הנוגע למקום הימצאם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות