חבר המועצה התריע בפני פרוש והמשטרה – אבל לחמו בו • צפו

יניב בדלוב, חבר מועצת העיר אלעד, התריע בחודשים האחרונים בפני ישראל פרוש והמשטרה על הקלות בה נכנסים שב"חים לעיר • אבל כאשר התייצב בשער הכניסה לעיר עם נשקו האישי, כדי לשמור - עצרו אותו • "הכתובת לא הייתה כתובה, היא הייתה חרוטה על הקיר", הוא אומר
חיים טוויל
ה' אייר התשפ"ב / 06.05.2022 03:59

הפיגוע הרצחני בעיר החרדית: יניב בדלוב, חבר מועצת העיר אלעד, התריע בחודשים האחרונים בפני ראש העיר ישראל פרוש ובפני המשטרה על הקלות בה נכנסים שוהים בלתי חוקיים לעיר.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

“הכתובת לא הייתה כתובה, היא הייתה חרוטה על הקיר”, אמר הערב (ליל שישי) בדלוב ל’כאן חדשות’.

לפני כחודש, לאחר שכל האזהרות שהשמיע באוזני ראש העיר לא הועילו ובקשותיו להציב שומרים חמושים לא נענו, יצא בדלוב אל שער הכניסה לעיר עם נשקו האישי, כדי לשמור על בטחון התושבים, ואף מנע את כניסתם של שני שב”חים ללא אישור עבודה.

אלא שלדבריו, “המשטרה, במקום לעשות את עבודתה בחרה לעצור אותי ובכל למנוע את השמירה עלינו ועל ילדינו”.

הוא סיפר אז: ” עצוב שראש העיר אינו מתייחס לבקשותיי להצבת שומר חמוש בכניסות לעיר, ושאך חבר מועצה אחר לא רואה לנכון להצטרף למאבקי ולדרשתי לשמור על ביטחוננו ולמגר את תופעת השב”חים באלעד”.

ראש עיריית אלעד השיב בשיחה עם ערוץ 7 לביקורת: “אין מקום עכשיו לפוליטיקות”.

המכתב ששיגר בדלוב לראש העיר. לצפיה בגודל מלא – לחצו על התמונה
הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צריך לתת על זה את הדין
    06/05/2022 06:47
    שרונה
  1. המתה בקלות דעת
    מה זה הבנא מתריע וראש העיר והמשטרה שותקים ועוד מונעים ממנו להציג לדין אסור לעבור על כך בשתיקה

  2. תודה רבה לעו''ד יניב איש עשיה וירא שמים.
    07/05/2022 23:30
    חרדי אמיתי
  3. לא פלא ?? ככה פועלים החרדים,!! בושה. הכל באופן לא חוקי ומקצועי!!! מאשרים לכולם לבנות -ללא אחריות ,למי איכפת מבטיחות מסדר ושמירה!אין קדושת החיים רק קדושת הכסף והכיסא מענין אותם!!
    מה תכלס’ מר פורוש וחבריו עשו כל השנים. . אין לכם בושה!! פורוש לא עושה … שום דבר – רק מבלבל את המוח כל שס וג’ ככה… עושים דילים עם הליכוד ולציבור שלנו החרדי לא דואגים. אנחנו כמו עדר של דפוקים מצביעים להם והם עושים דילים ונהנים ממנעמי השילטון !!! לא עוד !!! ממשלה יקרה טפלו במירון ובכל הקברים -תעיפו את כל העסקנים והעמותות. האתרים צריכים להיות בפיקוח ממשלתי כמו הכותל. ראיתם איך הערים החרדיות נראות? בושה!! אין להם לעסקנים ולחכים החרדים יראת שמיים שרק יראת הכיסא והכסף. נותנים בערים החרדיות לכל אחד לבנות כמובן אם הוא מקורב,פותחים מרפסות -ויתרה מכך מחלקים דירה ל10 יחידות דיור בלי תשתית מתאימה!! גונבים את שכר המורים והגננות ,גונבים מההורים כסף על תשלומי שכר מטורפים ובסוף לבת אין מקצוע כמו שמקובל בשוק. בושה בושה. שנים על גבי שנים חכים חרדים לא פועלים לשיפור תנאים בכל המישורים ,אתרי קודש,דיור,חינוך ועוד. הבעיה שלהם זה רק לצעוק הצילו על כל משהו טוב שהמדינה רוצה לעזור. תתנתקו מג’ וש’-ס בקשו מהמדינה לפעול כחוק -במדינה מתוקנת. וועדת חקירה ממלכתית לכל עמותה ועסקן ולכל עיר חרדית !חרדים 10 תצילו את הציבור החרדי מעוולות,ניצול וח”ו מאסונות.אנא דאגו למירון ולכל המקומות הקדושים הכל שיהיה בפיקוח ממשלתי די לעסקנות החרדית!! שלחו אל כל החכים-יחד עם העסקנים שלהם לפנסיה -פנו מקום לאנשי עשיה יראי שמיים.