‘הם צעקו ‘אללה אכבר’ ותקעו גרזן, חבר שלי זרק עליהם צ’ולנט רותח’

עדי ראיה מספרים על מתקפת הטרור באלעד • מרדכי: "הם צעקו אללה אכבר ונתנו לאנשים גרזן בראש" דוד עמר: "המחבלים הגיעו מולי ועוד חבר לבד עם גרזנים ענקיים" • פצוע: "תפסתי לו את הגרזן, דחפתי אותו. הוא חצי מעד. שחררתי את החגורה ורצתי"
חיים טוויל
ה' אייר התשפ"ב / 06.05.2022 00:37

שלושה בני אדם נרצחו הערב (ליל שישי) בפיגוע באמפי-פארק העירוני ובשדרות אבן גבירול בעיר החרדית אלעד.

אתה יודע לשמור סוד? מפרק סוגיה? אותך אנו מחפשים לתפקיד יוקרתי

שני המחבלים רצחו את הקורבנות באמצעות גרזן – ונמלטו.

בשיחה עם ‘כאן חדשות’, סיפר מרדכי, שהיה עד ראייה לפיגוע, כי שהה בבית הכנסת כששמע את הגבאי צועק שיש פיגוע.

הוא הגיע לזירה וראה שני מחבלים: “הם צעקו אללה אכבר ונתנו לאנשים גרזן בראש”, סיפר. “המאבטח ירה בהם ולא פגע. צעקנו גם לשוטר לירות, אבל הוא לא ירה, פחד”.

במשטרה הבהירו בעקבות העדות: “לא התקיים כל מפגש של שוטר עם המפגע”.

אחד הפצועים שיחזר: “שני מחבלים הגיעו אלינו עם שני גרזנים כשישבנו ברכב, חבר שלי זרק עליהם צ’ולנט רותח. אני תפסתי לו את הגרזן, דחפתי אותו. הוא חצי מעד. שחררתי את החגורה ורצתי. הם ראו שיש צעקות וברחו ליער”.

יוסף שלמה, ששהה בקרבת מקום בזמן הפיגוע: “הייתי בדרכי לבית המדרש. ראיתי ילד בורח וצועק ‘מחבל מחבל תברח'”.

צילום:  כאן חדשות

דוד עמר מצא את עצמו עומד מול המחבלים: “הייתי בפיגוע באלעד, המחבלים הגיעו מולי ועוד חבר לבד עם גרזנים ענקיים. כל היד שלי דם אבל ניצלתי בנס. ברוך ה׳”.

ישראל, ששהה בזירת הפיגוע בזמן שהתרחש – סיפר לערוץ 7: “הגעתי לזירה, ראיתי רכב לבן. ראיתי בן אדם מת בפנים. האחים שלי הקטנים היו בפארק, התחלתי לרדת במדרגות במהירות והלכתי לחפש אותם, תוך כדי שאני מחפש אותם, אני רואה בני אדם מדממים וגופות, ואנשים מבצעים החייאה ואני מתחיל לרוץ ולאבד כוונים. זו היתה זירת רצח לכל דבר, מלא אנשים, מלא בלגן. היה ירי והיה דקירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות