אלעד: הילדה מהספר ‘ליבי חלל בקרבי’ נפטרה לאחר מחלה קשה

הילדה רבקה כדורי ע"ה, תלמידת כיתה ד' בבית ספר 'תפארת חיה' של חב"ד באלעד, נפטרה • סבלה מלידתה ממום בלב • אביה הוציא לאור את הספר 'ליבי חלל בקרבי', בו גולל את ההתמודדות עם מחלת בתו
יוסף גרינבוים
ד' אייר התשפ"ב / 05.05.2022 16:53

ברוך דיין האמת: הילדה רבקה כדורי ע”ה, תלמידת כיתה ד’ בבית ספר ‘תפארת חיה’ של חב”ד באלעד, נפטרה היום (חמישי) לאחר מחלה קשה.

חליתם? כך אפשר להוציא מהביטוח הלאומי 6,800 ש”ח בחודש בקלות

המנוחה ע”ה, בתם של שלומי וחנה כדורי, ונכדתם של הרב דוד ושולה מפעי, סבלה מלידתה ממום בלב.

אביה, שלומי כדורי, איש מדע, הוציא לאור את הספר ‘ליבי חלל בקרבי’, בו גולל את ההתמודדות עם מחלת בתו.

הספר מספר את סיפורה של משפחה חרדית, מחסידי חב”ד, המצפה להולדת הבת השלישית. הלידה מתרחשת בקלות יחסית ובמהירות, אך יום לאחר מכן מתברר כי הילדה הייתה על סף מוות, וניצלה רק בזכות הצוות הרפואי. עד מהרה ‘מתבשרת’ המשפחה כי התינוקת הרכה סובלת ממום נדיר בלב וזקוקה לטיפול חירום להצלת חייה ולשפר את מצבה; רק ניתוח סבוך ומסוכן יוכל להושיע אותה.

הספר נכתב מנקודת מבטו של אבי המשפחה, אשר משתף את הקורא בכל התלאות שהיו מנת חלקה של משפחתו לאורך תקופה ארוכה, בכל הקשיים והמחשבות הרעות ובכל הצעדים שננקטו כדי להיחלץ מהמצב. בה בעת הוא משתף גם במאמץ הרב לשמור על האמונה ועל הביטחון.

בהודעה ששגרה הנהלת בית הספר להורי חברותיה לכיתה נאמר: “בצער רב אנו מודיעים על פטירתה של תלמידתינו היקרה רבקהל’ה כדורי ז”ל מכיתה ד’. קיבלנו את ההודעה הבוקר מהמשפחה וחשוב שתשתפו את הבנות באופן רגיש ומותאם. יש לשים לב לתגובות של הילדות וללוות אותן. כמובן נמשיך להתייחס ונשוחח עם הבנות גם בבית הספר”.

הלוויתה נערכה בשעה 14:00 בבית העלמין במושב ברקת הסמוך לאלעד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות