“שיישרפו”: מה שאיחל יעקב ליצמן לבתי ספר של חב”ד וויז’ניץ • צפו

אהוד אולמרט סיפר על ימיו כראש העיר ירושלים - וחשף שיחה שקיים עם ח"כ יעקב ליצמן, כדי להדגים את אווירת השנאה בתוככי הציבור החרדי • "הוא היה בא אלי תמיד, ואומר: 'צריך עוד כסף, עוד כסף'. והייתי אומר לו: 'ליצמן, יש עוד בתי ספר חרדים'. הוא היה אומר 'שיישרפו, זה לא מעניין אותי'" 
חרדים 10
ד' אייר התשפ"ב / 04.05.2022 22:31

בתיעוד מערב בו נשא דברים ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, הוא סיפר על ימיו כראש העיר ירושלים – וחשף שיחה שקיים עם ח”כ יעקב ליצמן.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

חליתם? כך אפשר להוציא מהביטוח הלאומי 6,800 ש”ח בחודש בקלות

“בירושלים האוכלוסיה מאד מאד מפולגת”, אמר אולמרט. “לא רק בין ימין ללא ימין, אלא בין דתיים ציוניים ללא ציוניים, בין חרדים חסידיים לבין חרדים ליטאים – שזה אי אפשר בכלל לשער את עוצמות השנאה.

“רק בסוגריים אני אספר שבתקופה שלי כראש עיר, לליצמן – שעלה לגדולה לאחר מכן, היה בית ספר שנקרא ‘החסידי’. הוא שכן בפינת יפו-קינג ג’ורג’-שטראוס מיד כשעולים לביקור חולים, בצד ימין בעומק השטח, היה בית הספר שהיה שייך לחסידות גור.

“הוא היה בא אלי תמיד, כמובן בשליחות האדמו”ר, ואומר: ‘צריך עוד כסף, עוד כסף, לבית ספר הזה’ וכו’. והייתי אומר לו: ‘ליצמן, יש עוד בתי ספר חרדים. יש בתי ספר חב”ד, יש בתי ספר של ויז’ניץ, יש כל מיני בתי ספר של חרדים’.

“הוא היה אומר ‘שיישרפו, זה לא מעניין אותי, אני רוצה את שלנו’!

“אז אני נותן לכם משהו שימחיש לכם את האווירה בתוך כל האוכלוסיה הזו”.

את תגובת ליצמן לא הצלחנו לקבל.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אולי תפסיקו
    04/05/2022 22:58
    חסיד חבד
  1. להביא ציטוטים של מאושם בפלילים…

  2. בושה
    07/05/2022 12:30
    שי אהרון
  3. באם לדעתו של לי מן ויזניץ חב”ד ועוד אינם יהודים הרי במקום לשרוף אותם שזאת אלימות אפשר לצאת בהודעה מסודרת שאלו אינם יהודים ולכן לא שינים רק כאן הוא גמד