‘דגל’ תקפו סיור עם כהנא: קו אדום • פרוש: אישור המועצת

ב'דגל התורה' תקפו את ח"כ מאיר פרוש שקיים במירון סיור משותף עם השר לשירותי דת מתן כהנא לקראת הילולת ל"ג בעומר: "סיור יחד עם מי שתקע לנו סכין בגב" • למרבה המבוכה של 'דגל': באותה שעה קיים יצחק רביץ סיור עם איילת שקד • סביבת פרוש: עושה הכל באישור גדולי ישראל
אריה ריבקינד
ב' אייר התשפ"ב / 03.05.2022 15:04

השר לשירותי דת מתן כהנא הגיע היום (שלישי) לסיור הכנה במירון לקראת הילולת הרשב”י שתתקיים בעוד כשבועיים, כשאליו מתלווה חבר הכנסת מאיר פרוש מאגודת ישראל.

חליתם? כך אפשר להוציא מהביטוח הלאומי 6,800 ש”ח בחודש בקלות

לסיור קדמה פגישה של ח”כ פרוש עם השר בלשכתו, לצד פירגון נדיר מאד לשר בשער יום שישי של עיתון ‘המבשר’.

הסיור עם השר גרר זעם בסיעת ‘דגל התורה’: “זו חציית קו אדום. ללכת לסיור יחד עם מי שתקע לנו סכין בגב. בהחלט נשקול את העתיד המשותף שלנו ויש לנו מחשבה לרוץ בנפרד בבחירות”.

אלא שלרוע המזל של ‘דגל’, באותה שעה בה מחו על הסיור של מאיר פרוש עם מתן כהנא, סייר ראש מועצת קריית יערים יצחק רביץ, איש ‘דגל התורה’, עם השרה איילת שקד, כדי לבחון אפשרויות להרחבת הסיור החרדי.  

יצוין, כי גם משה גפני נפגש עם שרי הממשלה המוחרמת. “אם צריך לשתף פעולה כדי להשיג משהו עושים את זה”, אומר גורם ב’דגל’.

רביץ עם שקד. צילום: דוברות

בסביבת יו”ר שלומי אמונים אמרו לחרדים 10 על המתקפה של ‘דגל’: “זו הייתה פגישה וסיור מקצועי ופרוש עושה הכל באישור של גדולי ישראל. פרוש לא עושה בחיים הציבוריים דברים בניגוד לאלה שנותנים לו את ההכרעות – וזה לא סוד שהציבור החסידי חוגג במירון, וזה צורך הכרחי של הציבור הזה.

“לא נגיב ונרד לרמה של החלטות שהתקבלו בדגל התורה. מדובר בפגישה מקצועית לכל דבר ועניין. אנחנו נמצאים שבועיים לל”ג בעומר, יש דברים שעדיין אינם מסודרים, מאיר פרוש ירד לשטח כדי לקדם דברים עניינית”.

גורם בשלומי אמונים הוסיף ואמר:  “אנחנו לא מקבלים הנחיות מ’דגל התורה’ ולא זקוקים לציונים מהם על הפעילות שלנו. שיתעסקו עם המלחמות הפנימיות שלהם”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק פיקוח ממשלתי-שס-וג' הביתה!!
    03/05/2022 17:38
    חרדי אמיתי
  1. עוד אחד …מאוכלי החינם !! אפס עשיה לציבור החרדי . מה תכלס כ
    עשה ועשו חבריו כל השנים. תצא לפנסיה ,בעצם כל החכים-החרדים. תנו לממשלה להמשיך לעבוד ולדאוג לעם ישראל כולו. לא רק לגור / לבני משפחת גפני או פורוש. נמאסתם!!
    . אין לכם בושה!! רק לצעוק אתם יודעים !!! על כלום. אפס עשיה !!
    תראו מה קרה במירון. תפתחו עיניים לראות את המצב הנורא בדיור בחינוך ,בשכר הגננות והמורות . גפני לא עושה … שום דבר – רק מבלבל את המוח כל שס וג’ ככה… עושים דילים עם הליכוד ולציבור שלנו החרדי לא דואגים. אנחנו כמו עדר של דפוקים מצביעים להם והם עושים דילים ונהנים ממנעמי השילטון !!! לא עוד !!! ממשלה יקרה תקחו שליטה במירון ובכל הקברים -ותעיפו את כל העסקנים והעמותות. האתרים צריכים להיות בפיקוח ממשלתי כמו הכותל. ראיתם איך הערים החרדיות נראות? בושה!! אין להם לעסקנים ולחכים החרדים יראת שמיים שרק יראת הכיסא והכסף. נותנים בערים החרדיות לכל אחד לבנות כמובן אם הוא מקורב,פותחים מרפסות -ויתרה מכך מחלקים דירה ל10 יחידות דיור בלי תשתית מתאימה!! גונבים את שכר המורים והגננות ,גונבים מההורים כסף על תשלומי שכר מטורפים ובסוף לבת אין מקצוע כמו שמקובל בשוק. בושה בושה. שנים על גבי שנים חכים חרדים לא פועלים לשיפור תנאים בכל המישורים ,אתרי קודש,דיור,חינוך ועוד. הבעיה שלהם זה רק לצעוק הצילו על כל משהו טוב שהמדינה רוצה לעזור. תתנתקו מג’ וש’-ס בקשו מהמדינה לפעול כחוק -במדינה מתוקנת. וועדת חקירה ממלכתית לכל עמותה ועסקן ולכל עיר חרדית !! כיכר השבת תצילו את הציבור החרדי מעוולות,ניצול וח”ו מאסונות. צריך לבדוק כל ח”כ חרדי ממה הוא מקבל שוחד. מה עושה בכנסת ?? מה הוא פועל לטובת הציבור ששלח אותו. על מה הם מקבלים משכורת עתק,טיסות ,רכבים ועוזרים. אפס עשיה -אוכלי חינם הגנבים.

  2. הלבנת פנים
    04/05/2022 15:23
    אהרון יצחק
  3. בושה עברו קורס ביחסי אנוש לא מתגרים ברשעים שהשעה משחקת להם.