שירלי פינטו דורשת להדיח את עידית סילמן מיו”ר ועדת הבריאות

רוצה לרשת אותה מיד: חברת הכנסת שירלי פינטו דרשה מנפתלי בנט את ראשות ועדת הבריאות - שבה מחזיקה עדיין חברת הכנסת עידית סילמן
אריה ריבקינד
ב' אייר התשפ"ב / 03.05.2022 13:34

חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה שוחחה אמש עם ראש הממשלה נפתלי בנט ודרשה ממנו להתמנות ליושבת-ראש ועדת הבריאות במקומה של חברת הכנסת עידית סילמן שפרשה מהקואליציה – אבל עדיין מחזיקה בתפקיד. כך דווח עמית סגל בחדשות 12.

סיגריות וצלחת צ’ולנט מפנקת הם שילוב מנצח? חכה שתשמע על זה

אולם, בימינה לא ממהרים להדיח את סילמן מוועדת הבריאות, תחום קרוב לליבה.

במפלגה המקרטעת בסקרים קיים ויכוח בין אלו שסבורים שיש להדיח את סילמן בעקבות פרישתה ובין אלו שסבורים שעדיף לשמור אותה קרוב, בתקווה שחברת הכנסת הפורשת תסכים להצביע בעד חוקים שחשובים לקואליציה, ואולי אף לסייע לממשלת בנט-לפיד להעביר את תקציב המדינה לשנת 2023.

סילמן העניקה אמש ראיון לעמית סגל בחדשות 12, לראשונה מאז שהחליטה לפרוש מהקואליציה, והסבירה את הצעד הדרמטי שבו נקטה – שעשוי להביא לקיצה את הממשלה.

על ההחלטה להקים את הממשלה עם השמאל ורע”מ אמרה סילמן: “האמת, נתתי צ’אנס – אבל טעיתי. טעיתי, וזו גם הזדמנות לבקש סליחה. סליחה מבוחרי ימינה המאוכזבים, וסליחה מאנשי המחנה הלאומי, שהרגישו שנעשה להם עוול.

“אני באמת חשבתי שאחרי 4 סבבי בחירות צריך לתת צ’אנס לממשלת אחדות, לממשלה של כולם. בסופו של דבר, טעיתי. מצאתי שמילים יפות כמו ‘אחדות’ ו’ריפוי’ לא קיימות כאן, הרי הממשלה הזו מתנהלת בלי המחנה הלאומי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי בחר בך בכלל
    03/05/2022 14:32
    חנן
  1. אפילו בנורבגיה לא היית חכית את רוצה להיות יור ועדה ??? אין גבול לחוצפה!!!