15 נרצחים בגל הטרור • השר נחמן שי: “יצאנו יחסית בשלום מהרמדאן”

מנותק? שר התפוצות עורר זעם כשאמר על גל הטרור: "אנחנו יכולים לרשום לעצמנו שההתנהגות הזהירה והמאופקת הצליחה להשיג תוצאות טובות" • סמוטריץ: "נותן פייט לא רע לעוצמת הניתוק של בר לב" • אופיר כץ: "איך לעזאזל אפשר להגיד תוצאות טובות על חודש שבו נרצחו 15 ישראלים???"
אריה ריבקינד
ל' ניסן התשפ"ב / 01.05.2022 11:38

הזוי ומנותק? שר התפוצות נחמן שי התבטא הבוקר (ראשון) באופן חסר רגישות כלפי גל הפיגועים בו נרצחו 15 בני אדם.

הדרכה אינטרנטית ללא כל עלות: איך להיות מדריכת כלות מבוקשת?

שתדעו: השינויים והחידושים שיהיו השנה בהילולת הרשב”י • הפרטים

“יצאנו יחסית בשלום מחודש הרמדאן”, אמר שי בראיון לגלי צה”ל.

הוא הוסיף: “אני מצר על הפיגוע בסוף השבוע ועל אחרים, אבל אנחנו יכולים לרשום לעצמנו שההתנהגות הזהירה והמאופקת הצליחה להשיג תוצאות טובות”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הגיב בטוויטר: “15 נרצחים הי”ד. אבל הממשלה שרדה ותנאי השרד ממשיכים אז ‘יצאנו יחסית בשלום מחודש הרמדאן’. נותן פייט לא רע לעוצמת הניתוק של עמר בר לב”.

חבר הכנסת אופיר כץ  הגיב בזעם: “עברנו חודש דמים אכזרי וקשה שלא ידענו כמותו שנים רבות. כל יומיים! כל יומיים נרצח ישראלי בחודש הזה ומבחינת הממשלה עברנו אותו בשלום. אין פשוט אין לתאר את הממשלה הרעה הזאת. איך לעזאזל אפשר להגיד תוצאות טובות על חודש שבו נרצחו 15 ישראלים???”

הפעיל החברתי מאיר לויש צייץ: “דובר צה”ל לשעבר. שר בממשלת ישראל. יחסית בשלום – 15 נרצחים בפיגועים. מזל שיש לנו את נחמן שי שיראה לנו באמת ממה עשויה הנהגת ישראל היום”. 

ואחת הגולשות הגיבה: “אהבל, תתפטר. שלוש ארוסות לא יתחתנו לעולם עם בחיר לבן ואתה ‘יצאת בשלום’ רק כי אתה לא חשוף לסכנה הזאת, כמנותק שלאף אחד לא ברור איך נדחפת לכנסת ואתה חי על חשבוננו כל כך הרבה שנים. תתפטר כבר, חצוף”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות