ניר אורבך: “קשה לי מאוד” • שקד מעריכה: לממשלה נשאר רק חודש

חבר הכנסת מימינה אמר לפוליטיקאים שניחמו אותו: "בנט עובד כל היום אבל אני חוזר לכאן ופוגש את הציבור" • שקד כינסה את אנשי משרדה וגורמים נוספים במערכת הפוליטית והנחתה אותם להיערך ל"ניקוי שולחן"
אריה ריבקינד
ל' ניסן התשפ"ב / 30.04.2022 21:36

נפתלי בנט אמר לשותפיו כי הוא רוצה כנס קיץ ללא דרמות וסוגיות במחלוקת, אך במפלגתו לא בהכרח מחזיקים באותה דעה.

הדרכה אינטרנטית ללא כל עלות: איך להיות מדריכת כלות מבוקשת?

מבחינת חברי ימינה שאינם בנט – פינוי חומש, “חוק נתניהו” וכל סוגייה שאינה כלולה בהסכם הקואליציוני – מהווים עילה לפירוק הקואליציה.

בחדשות 12 דווח, כי פוליטיקאים מכל סיעות הבית שהגיעו השבוע לנחם את ח”כ ניר אורבך שמעו ממנו שהוא עדיין מתנדנד – ושהאולטימטום שהציב לראש הממשלה נותר בעינו.

אורבך התייחס לנאום של בנט ביום השואה שלא כלל ציטוטים דתיים ואמר למנחמים: “הממשלה חייבת לאמץ סממנים לאומיים. ראש הממשלה והרמטכ”ל יודעים להתמודד עם הטרור אבל בשביל לנצח צריך שפה לאומית”.

“באופן כללי, קשה לי מאוד”, המשיך אורבך. “בנט עובד כל היום אבל אני חוזר לכאן ופוגש את הציבור. בנט מדבר על זה שאנחנו שנעביר תקציב ונמנע בחירות. די, אנחנו אחרי זה. הנושא מוצה. צריך להביא הישגים ימניים לציבור”.

לפי הדיווח של דפנה ליאל, שרת הפנים איילת שקד, כינסה בימים האחרונים את אנשי משרדה וגורמים נוספים במערכת הפוליטית והנחתה אותם להיערך ל”ניקוי שולחן”.

שקד העריכה שלממשלה נותר זמן קצר בלבד וביקשה מהם להשלים את הרפורמות המרכזיות שקידמה בנושאים הקשורים לעובדי סיעוד, פיצול דירות ורישוי עסקים.

גורמים ששוחחו עם שקד התרשמו כי היא סבורה כי נותרו לממשלה חודש ימים – לא פחות ולא יותר. בלשכתה טענו שאין מדובר במשאלת לב אלא בהערכה מפוקחת וכי היא בסך הכול נערכת לכל תרחיש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות