סגל: בנט לא נזעק סתם בשישי, גם הוא משתמש בשב”כ לקידום פוליטי

הפרשן הפוליטי הבכיר התייחס להודעה של ראש הממשלה נגד הקמפיין של 'עוצמה יהודית': "השב"כ ישרוד כמה ציוצים" • "לשב"כ אסור לתדרך נגד נבחר ציבור" • "בן גביר יכול להתמקד בראש הממשלה, ולא להפוך ידיעה אחת למזימה זדונית נגדו"
אריה ריבקינד
כ"ח ניסן התשפ"ב / 29.04.2022 14:30

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, התייחס בצהרים (שישי) בציוץ בטוויטר להודעה של לשכת ראש הממשלה נפתלי בנט נגד  יו”ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר.

הדרכה אינטרנטית ללא כל עלות: איך להיות מדריכת כלות מבוקשת?

סגל כתב: “לשב”כ אסור לתדרך נגד נבחר ציבור, ממלכתיות זה גם לכבד את המחוקק. בן גביר יכול להתמקד בראש הממשלה, ולא להפוך ידיעה אחת למזימה זדונית נגדו”.

על ההודעה של נפתלי בנט נגד הקמפיין של ‘עוצמה יהודית’, כתב סגל: “בנט לא נזעק בשישי בצהריים להודעה כה דרמטית כדי להגן על השב”כ, שכן השב”כ ישרוד כמה ציוצים. גם הוא משתמש בשב”כ לקידום פוליטי”.

אחר כך הוסיף: “למען ההגינות – זעמו של בן גביר יצא על ידיעה שממנה עולה שבחוות דעת של השבכ הוא הוגדר ‘נפץ שצריך לנטרל’. לטענת גורמים מעורבים – השבכ לא תדרך נגד חבר כנסת, והנוסח הנ״ל גם לא הופיע בחוות הדעת”.

מוקדם יותר היום גינה ראש הממשלה נפתלי בנט את הקמפיין של חבר הכנסת איתמר בן גביר נגד ראש השב”כ רונן בר – וטען: “מעשה אנטי-ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות