בנט: קמפיין פוליטי מסוכן, מעשה פחדני • סמוטריץ’: משקר ומסית

אריה ריבקינד
|
כ"ח ניסן התשפ"ב / 29.04.2022 14:16
ראש הממשלה הגיב למודעה של ‘עוצמה יהודית’ ותקף את בן גביר וסמוטריץ’ • “הקמפיין הפוליטי המסוכן הוא מעשה אנטי ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס” • סמוטריץ’: “התנהלותו של בנט בשבועות האחרונים היא היסטרית, מבוהלת ורוויה האשמות לכל כיוון”

הקמפיין נגד ראש השב”כ רונן בר: נפתלי בנט תקף בצהריים (שישי) את חברי הכנסת איתמר בן גביר וראש הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’.

במודעה שפורסמה בעיתון ‘ישראל היום’ ובה מוצגת תמונתו של בר – נכתב: “נכשלת בהר הבית. נכשלת בבאר שבע. נכשלת בבני ברק וחדרה. נכשלת בעזה. ועכשיו אתה מאשים את איתמר בן גביר ואומר שצריך לנטרל אותו? תפסיק לתדרך. תתחיל לעבוד!”.

בנט טען: “ראש השב”כ, רונן בר, הוא איש שמקדיש את כל חייו, לילה ויום, כדי שאנחנו נוכל לישון בשלווה ובביטחון. כשעם ישראל עם המשפחה בערב החג – הוא בחפ״ק בקו התפר. כשכולם מטיילים בשבת – הוא בטלפון האדום. האחריות על כתפיו, ועל כתפי כל לוחמי השב״כ – עצומה.

“איומי הטרור על מדינת ישראל אדירים. מספר האנשים, בכל יום נתון, שמבקש להורגנו ולפגוע בנו – כמעט אינסופי. לוחמי השב״כ עומדים בפרץ, מחבל אחרי מחבל, אירוע אחרי אירוע, ומצילים חיים של ישראלים באופן יומיומי. אלה שבועות עמוסים ולא קלים. מסירות הנפש שלהם ראויה רק לדבר אחד – הכרת תודה.

“השב״כ הוא גוף ממלכתי שפועל רק למען ביטחון ישראל. הקמפיין הפוליטי המסוכן של בן גביר וחבריו נגד השב״כ והעומד בראשו, הוא מעשה אנטי ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס. לא אתן לזה יד. אני מגבה ומחזק את כל לוחמי השב״כ ואת העומד בראשו.

“אם יש למישהו טענות לגבי החלטות מדיניות – אני ראש הממשלה. אני הכתובת. לוחמי השב״כ, רונן – אני אוהב אתכם”.

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיב לו: “אם היית ראש ממשלה אמיתי היית קורא את השב”כ לסדר אחרי שהוא תדרך נגדי עיתונאים ואמר שאני נפץ שצריך לנטרל. אגב, כולנו גינינו ובצדק את האיומים נגדך השבוע, למה אתה ולפיד לא מתייחסים לאיום שקיבלתי הלילה שירצחו אותי ואת משפחתי עם תמונת כדורי רובה?? אני מצפה שתגנו את האיומים החמורים נגדי”.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ צייץ: “בנט ממשיך לשקר, להסית ולפלג את העם בקצב שבו הוא נושם. עכשיו הוא גם מנצל את השב”כ לקמפיין הפוליטי הנואש שלו”.

סמוטריץ צירף את תגובת הציונות הדתית וכתב: “תגובתי לשקר החדש של בנט”.

“הציונות הדתית בתגובה להאשמה השקרית של בנט נגד יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’:

1. נפתלי בנט ממשיך לשקר ולפלג בקצב שהוא נושם. יו”ר הציונות הדתית מעולם לא התבטא כנגד ראש השב”כ רונן בר והוא מלא הערכה למלחמה של הארגון והעומד בראשו בטרור האיסלאמי. שלא כמו אצל בנט בעבר, שלא היסס לפני שהדליף מדיוני קבינט מצגות שלמות ותקף את מפקדי צה”ל ושירותי הביטחון על ימין ועל שמאל, כשלסמוטריץ’ יש ביקורת על גורמי הביטחון היא נאמרת בדיונים ענייניים בחדרים הסגורים.

2. אכן, האחראי היחיד לאובדן המשילות בנגב, בערים המעורבות ולהנפת דגל פלסטין וחמאס בהר הבית הוא נפתלי בנט שמכר את מדינת ישראל למפלגת האחים המוסלמים בתמורה לתפקיד, לשכה וכיבודים. אותו בנט שמנע מצעד דגלים ברחובות ירושלים ומאפשר הערב לשיח המסית ותומך הטרור, ראאד סלאח, להגיע ללוד ולהבעיר את השטח.

3. התנהלותו של בנט בשבועות האחרונים היא היסטרית, מבוהלת ורוויה האשמות לכל כיוון, התנהלות המאפיינת אדם שחש שהקרקע נשמטת מתחת לרגליו ומעידה מעל לכל שבנט יודע היטב שימיה של ממשלת הכניעה שהקים עם האחים המוסלמים ספורים. בייאושו, בנט לא מפסיק להסית ולפלג, וכעת רותם בחוסר אחריות גם את השב”כ לקמפיין פוליטי אבוד מראש.

4. בעזרת השם בקרוב נקים ממשלה יהודית, ציונית ולאומית שתשחרר את ירושלים ותחזיר את המשילות לערי ישראל.

אני קורא לכל המערכת הפוליטית מימין ומשמאל להתגייס ולפעול לכך שאנשים אופורטיוניסטים חסרי ערכים ועמוד שדרה מסוגו של נפתלי בנט לא יהיו עוד בכנסת ישראל”.