לרפואת הרבנית לאו: גדולי ישראל בקריאה להקדים את כניסת שבת

גדולי ישראל קוראים להקדים את זמן כניסת השבת, לזכותה ולרפואתה של הרבנית לאו, אשת הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו, הזקוקה לרחמי שמים
• "שנאמר שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא"
חרדים 10
כ"ז ניסן התשפ"ב / 28.04.2022 20:07

גדולי ישראל יוצאים היום (חמישי) בקריאת קודש משותפת להקדים את זמן כניסת השבת לרפואתה של הרבנית פיגא צפורה בת הדסה, אשת הרב הראשי לישראל הגר”ד לאו שליט”א.

כזכור, בעיצומו של חג שביעי של פסח הוטסה הרבנית לאו לישראל, לאחר שחשה ברע באי היווני כריתים, בו שהתה יחד עם בעלה הרב הראשי במהלך החג. בארץ היא מאושפזת בבית החולים. השבוע נערכה עצרת תפילה לרפואתה בכותל המערבי.

במכתב שכתב היום הגאון רבי יצחק זילברשטיין, אליו הצטרפו ראש הישיבה הגאון רבי ברוך דב פוברסקי והגאון רבי שמעון בעדני, הכתב על הסגולה הגדולה של קבלת שבת מוקדם, “שנאמר שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא”.

במכתבם כותבים גדולי ישראל כי זכות השבת היא זכות עצומה ומי שפועל למען השבת, קרובה הרפואה לבוא אי”ה.

זהו לשונו של מכתב גדולי ישראל:

לאחר בקשת רפואה לרבנית, כותבים הרבנים הגאונים: “זכות אבות של הצדיק רבי יצחק ידידיה פרנקל יעמוד לה. אני הקטן ראיתי ושמעתי את הדברים הנפלאים שהשמיע הסבא על שמירת השבת, זכות זו העצומה תעמוד לנכדתו הרבנית תחי’.

“וסגולה גדולה היא להקדים את השבת, שנאמר שבת מלזעוק ורפואה קרובה לבא.

“וגם בעלה הרב הראשי הגאון רבי דוד שליט”א גם הוא פועל למען השבת וגם הרב הראשי הגאון רבי ישראל מאיר שליט”א פועל רבות למען השבת. ולכן קרובה לבא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כולם גאונים. למה לערוך חתונה צריך להיות כל כך חכם
    29/04/2022 01:10
    אורן
  1. אילו ספרים חשובים האב והבן כתבו. במה ניכרת גאונותם ,אולי בכך שרתמו עסקנים שיצביעו עבורם לתפקיד הנחשק