נחמן שי שיקר? מצעד החיים יתקיים השנה בלי נוכחות של שר ישראלי

נחמן שי טען כי לא ישתתף מאחר ולא קיבל הזמנה, אך מארגני המצעד טוענים כי שלחו לשר התפוצות נחמן שי הזמנה לטקס כבר לפני חודשים, אך אנשיו השיבו שלא יוכל להשתתף בשל "לו"ז צפוף"
חרדים 10
כ"ז ניסן התשפ"ב / 28.04.2022 14:12

מצעד החיים יתקיים בצהריים (חמישי) בפולין אך באופן יוצא דופן, השנה לא ישתתף בו אף שר ישראלי, כולל שר התפוצות נחמן שי.

בראיון שהעניק לגלי צה”ל טען שי: “לא הזמינו אותי. שמעתי על האירוע לפני יום-יומיים, ושאלתי את עצמי למה לא קיבלתי הזמנה, הייתי נוסע”.

אך סגן יו”ר ‘מצעד החיים’ ברוך אדלר, עלה היום לריאיון ברדיו ללא הפסקה והכחיש את דבריו של שר התפוצות נחמן שי. ‏”לפני חודשים הזמנו את שר התפוצות נחמן שי, ולפני שבועות נאמר לנו על ידי אנשיו שהוא לא יוכל להשתתף בשל לו”ז צפוף”.

למרות זאת, נחמן שי מתעקש וטוען: “מצעד החיים הוא אחד האירועים המרגשים ביותר ביום הזיכרון לשואה ולגבורה. אני גאה בכך שהוא מתקיים מדי שנה בפולין בהשתתפות אלפי אנשים ומכובדים מהעולם, ושוב השנה לאחר הקורונה. לאירועים כגון אלה נהוג להזמין שרים וח”כים באופן רשמי”.

לדבריו, “לאחר בירור כפול עם מארגני המצעד, התברר כי מעולם לא נשלחה הזמנה רשמית ללשכתי וממילא לא נאמר על ידי שלא אוכל להשתתף מ’אילוצי לו”ז’. אם אכן הייתי מקבל הזמנה, הייתי נענה לה ברצון רב”.

הוא הוסיף כי “אירועים בארץ ובעולם לשימור זכר השואה ולקידום המאבק באנטישמיות הם חלק בלתי נפרד מפעילות משרד התפוצות, ואני רואה בהם אירועים בעלי חשיבות עליונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות