מקרים נוספים של הידבקות בסלמונלה: פעוטה וילד אושפזו

למרות הריקול הענק, נראה שחלק מהלקוחות שכבר צרכו מהמוצרים הנגועים נפגעו • בשני מקרים שונים, אושפזו פעוטה וילד בן 10 בבית החולים עם סלמונלה, ונבדק הקשר למוצרי חברת שטראוס, האם הם צרכו את המוצרים הבעייתיים
חרדים 10
כ"ו ניסן התשפ"ב / 27.04.2022 15:28

למרות הריקול הענק של חברת שטראוס, שהיום (רביעי) הרחיבה לכל מוצרי מפעל הממתקים, נראה שחלק מהלקוחות שכבר צרכו מהמוצרים הנגועים נפגעו.

למרכז הרפואי העמק מקבוצת כללית פונה הלילה ילד בן 10 שסבל משלשולים והקאות עד להתייבשות קשה. בדיקות מעבדה אישרו את החשד שמדובר בסלמונלה וכעת נבדק מה מקור ההדבקה.

לדברי ד”ר גור זמיר, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים, “הילד סובל מהתייבשות קשה והפרעה של מלחים. הוא מקבל טיפול אנטיביוטי, נוזלים ומלחים ביחידה לטיפול נמרץ ילדים ומצבו מוגדר כעת יציב”.

במקביל, בחדשות 12 נחשף כי תינוקת בת שנה וחצי אושפזה בסוף השבוע בבית החולים שניידר לאחר שסבלה מתסמיני סלמונלה. תוצאות הבדיקה שנערכו לה הגיעו היום, והן אישרו שהתינוקת סבלה מהחיידק.

הוריה סיפרו שבתם צרכה מוצרי שוקולד של שטראוס, ולאחר פרסום האזהרה של החברה הם בדקו באתר את הברקוד של המוצרים – וגילו שמדובר במוצר שנמצא ברשימת הריקול. עם זאת, משניידר נמסר כי לא ניתן לדעת מה מקור החיידק.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות