לא רק שוקולד: שטראוס מרחיבה את הריקול לכל סוגי הממתקים

שטראוס מרחיבה את החלטת הריקול מרצון לכל מוצרי מפעל הממתקים: שוקולד עלית, עוגות עלית וופלות עלית, חטיפי דגנים אנרג'י, פריכיות מצופות שוקולד אנרג'י, המסטיקים וסוכריות הטופי בכל תאריכי התפוגה
חרדים 10
כ"ו ניסן התשפ"ב / 27.04.2022 14:03

שטראוס הודיעה היום (רביעי) על הרחבת הריקול (החזרת מוצרים) לכל מוצרי מפעל הממתקים, אחרי הריקול על מוצרי השוקולד.

לפי הודעת החברה, הריקול יהיה על המוצרים הבאים בכל תאריכי התפוגה: שוקולד עלית, עוגות עלית וופלות עלית, חטיפי דגנים אנרג’י, פריכיות מצופות שוקולד אנרג’י, המסטיקים וסוכריות הטופי.

החברה תחזיר לפעילות את מפעל הממתקים בנוף הגליל רק כשיתוקנו הליקויים, והמוצרים יהיו בטוחים לחלוטין לצריכה.

בשטראוס הוסיפו שמתוצאות בדיקות המעבדה שהתקבלו בשעות האחרונות עולה חשד ראשוני לסלמונלה בשתי דגימות בודדות.

הדגימות אותרו בשני מוצרי שוקולד מתוך 270 דגימות במוצרים שנבדקו, יצאו לחנויות והיו במסגרת הריקול שהוכרז. הממצאים דווחו למשרד הבריאות.

“לאור תוצאות אלו החליטה הנהלת החברה שלא לקחת כל סיכון, גם אם הוא נמוך, ולהסיר את כל מוצרי המפעל מהמדפים”.

בהודעתה לבורסה הוסיפה חברת שטראוס כי “נכון למועד דוח זה החברה מעריכה כי לאמור צפויה להיות השפעה מהותית על הרווח של החברה לשנת 2022. החברה בוחנת את אומדני ההשלכות הכספיות על הדוחות של הרבעון הראשון של שנת 2022 ובכלל, ותדווח על כך בסיום הבחינה”.

אייל דרור מנכ”ל שטראוס ישראל: “לא ניקח כל סיכון בנוגע לבריאות הציבור ובשל הבלבול הרב שנוצר בקרב הצרכנים, החלטנו הבוקר, בשיתוף ובתיאום עם רשות המזון במשרד הבריאות להגדיל את טווח הזהירות ולהרחיב את איסוף המוצרים זאת למרות שאין לנו, נכון לעכשיו, כל אינדיקציה על בעיה במוצרים אלו. לא ניקח כל סיכון ונישא בכל העלויות כפי שמצופה מאיתנו. כל שאר מוצרי הקבוצה בטוחים לצריכה”.

“ללא ספק מדובר באירוע מכונן עבור קבוצת שטראוס שמייצרת ומשווקת לציבור עשרות מותגים אהובים שנים ארוכות ושחרטה על דגלה אחריות ושקיפות מזה למעלה מ- 80 שנה. הנהלת החברה מתנצלת בפני הציבור הישראלי, הלקוחות, והקמעונאים על התקלה הקשה. נפיק לקחים מהאירוע, נשנה ונשפר את מערך הבדיקות ונחזור לייצר רק כאשר נדע כי המפעל וקווי הייצור תקינים והמוצרים בטוחים – כפי שמצופה מחברה אחראית כמו שטראוס”.

עוד אמר, “אנו מודעים לזמני ההמתנה הארוכים בשירות הלקוחות, ומבטיחים שנחזור לכל צרכן, גם אם זה ייקח כמה ימים. נזכיר כי הודענו אתמול על פיצוי כפול בהוכחת קנייה, על כל מוצר מפעל הממתקים שנרכשו וכמובן שפיצוי זה יחול גם על הריקול המעודכן. בעקבות היקף הריקול החריג חברת שטראוס מתארגנת להעברת כלל פרטי המוצרים בהקדם האפשרי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בל תשחית !
    28/04/2022 12:29
    שבאנצסקו
  1. אפשר לתת את המוצרים הידועים כהטבה למחבלים לקראת החגים בשבוע הקרוב בסיום הרמאדן וזמן תחילת גאולתנו