‘המופתי’ מירושלים בשפל נוסף נגד ישראל: “להעמיד לדין, לגרש”

בוועדה האיראנית, בהשתתפות בכירי הטרוריסטים, שבה שובחו מחבלים שביצעו פיגועים בישראל, נטל חלק 'המופתי' של ירושלים, שבעבר נחקר לא פעם על הסתה ובעבור חלק מהח"כים הערביים נחשב לדמות דתית נעצרת • סמוטריץ: "לעצור עוד הלילה" • מרגי: "לגרש ללבנון, לסביבתו הטבעית"
חרדים 10
כ"ו ניסן התשפ"ב / 26.04.2022 23:29

סערה: קריאות במערכת הפוליטית לעצור ולגרש את המופתי הקיצוני של ירושלים, עכרמה צברי, בעקבות השתתפותו היום (שלישי) בוועדת יום ירושלים האיראנית.

בוועידה הווירטואלית, בהשתתפות מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה נסראללה, מנהיג חמאס הניה, מנהיג הג’יהאד האסלאמי, ומנהיג החזית העממית ועוד טרוריסטים בכירים רבים מרחבי העולם, נטל חלק גם המופתי.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ קרא לעצור אותו ולהעמידו לדין. “שירותי הביטחון של ישראל חייבים לעצור את המופתי עכרמה סברי עוד הלילה ולהעמיד אותו לדין”, כתב.

סמוטריץ הוסיף: “אני לא מעלה בדעתי שהקשר החזק של עבאס עם סברי והעובדה שהממשלה הזו תלויה בעבאס תמנע צעד ביטחוני קריטי כזה”.

חבר הכנסת מש”ס יעקב מרגי הוסיף: “לא צריך לעצור אותו צריך לגרש אותו ללבנון שיחיה שם בסביבה הטבעית שלו”.

לצברי עבר עשיר של התבטאויות קשות נגד ישראל. הוא פרסם פסק הלכה לפיו אסור לפלסטינים לקבל אזרחות ישראלית ונמנה עם המבקרים הרדיקלים נגד ישראל.

כשהציבה המשטרה מגנומטרים בהר הבית, לפני כחמש שנים, בעקבות הפיגוע בהר הבית שבו נרצחו שני שוטרים ישראלים, קרא צברי למוסלמים לא לעלות כל עוד נמשך הבידוק הבטחוני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות