לוחמי הנוח’בה חוסלו: כך נכשל ניסיון חמאס לחטוף חייל צה”ל

בזמן מבצע 'שומר החומות' הצליחו בס"ד כוחות צה"ל לנטרל ניסיון של ארגון הטרור חמאס לחטוף חייל ישראל, באמצעות השמדת ממנהרת טרור בתוכה שהו 18 לוחמים השייכים לסיירת של החמאס
חרדים 10
כ"ה ניסן התשפ"ב / 26.04.2022 14:13

חמאס תכנן לחטוף חייל במהלך שומר החומות דרך מנהרה – כוחות הביטחון סיכלו את התוכנית. כך חושף היום (שלישי) הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט באתר וואלה!.

על פי הדיווח, חיל האוויר תקף את המנהרה, שעומקה יותר מ-20 מטר, ופגע ב-18 מחבלים, מהסיירת של הזרוע הצבאית של ארגון הטרור השולט ברצועת עזה.

בוחבוט מדווח כי זה התרחש ב-11 במאי 2021, בשעה 00:43, לוחמי הזרוע הצבאית של חמאס התכוונו לצאת מהמנהרה, לחדור דרך הגדר ולפשוט לתוך ישראל. אך אז חיל האוויר, בעזרת מידע מודיעיני מדויק, תקף את המנהרה והרג את רוב המחבלים ששהו בתוכה.

בתחקירי מבצע שומר החומות שבוצעו בחודש האחרון, עלה כי יותר משבוע לאחר ההפצצה, אחרי שנחתמה הפסקת האש, חמאס ניהל מבצע הנדסי ממודר במקום ההפצצה בשטח הפלסטיני כדי לחלץ את גופות לוחמי הנוח’בה, יחידת העילית בזרוע הצבאית של חמאס.

מדובר באחד משלושת הניסיונות של חמאס לחדור לישראל באמצעות שימוש במנהרות טרור. הניסיונות נכשלו, ובמקרה אחד – כפי שנחשף היום, מטרת החדירה הייתה ניסיון לחטוף חייל ישראלי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות