עמית סגל נגד משפחת בנט: למה המדינה מממנת את הוולט שלכם?

הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 תוהה מדוע אזרחי ישראל צריכים לשלם את משלוח הטייק-אווי של משפחת בנט, אם היא החליטה להישאר ברעננה? • דפנה ליאל: "24,700 ש״ח על טייקאווי מכסף ציבורי מדי חודש זו חזירות מטורפת"
אבי כץ
כ"ד ניסן התשפ"ב / 24.04.2022 21:19

הבזבוזים של משפחת בנט: עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, התייחס הערב (ראשון) להוצאות של משפחת בנט על הזמנת משלוחי מזון לביתה הפרטי ברעננה – בסכום של כמעט 25 אלף ש”ח בחודש.

סגל צייץ בטוויטר: “עוד לפני שנודע דבר השיפוצים בבלפור, משפחת בנט ביקשה להישאר ברעננה ולהמשיך שם את חייה כרגיל. בעיניי זה היה הזוי שמשפחת ראש הממשלה לא עוברת לירושלים, אבל אם כבר החלטתם להמשיך כרגיל, למה המדינה צריכה לממן את הוולט הרגיל שלכם? זה לא עובד ביחד”.

דפנה ליאל, הכתבת הפוליטית של חדשות 12, צייצה:”1. עם כל הכבוד להודעת בנט הלשכה לא יכולה להסתתר מאחורי חיסיון בטחוני וצריכה להסביר את הכסף הגדול – השיפוץ ברעננה. 2. 24,700 ש״ח על טייקאווי מכסף ציבורי מדי חודש זו חזירות מטורפת. 3. ובעיקר סימן שאלה גדול לגבי שיקול הדעת של בנט שפרסם את הנתונים וחשב שהם ישרתו אותו – איזה ניתוק”

העיתונאי עקיבא נוביק מ’כאן חדשות’ כתב בטוויטר: “בנט צריך להגיד דבר פשוט – האוכל של משפחתי לא יירכש יותר מקופת המדינה. גם אם זה הנוהג שהתקבע. זה היה מוגזם, זה עדיין מוגזם, ולכן זה יבוטל”.

הוא הוסיף: “צודק בנט שהגרף הוא של ירידה תלולה מההוצאות של הנתניהוז׳. אבל הוא לא אמור למדוד את עצמו ביחס אליהם ולכן הגרף צריך להמשיך ולרדת. מראית עין זה דבר חשוב”.

ב’כאן חדשות’ דווח הערב, כי גורמים ב’ימינה’ מתחו ביקורת חריפה על היועצת המדינית של בנט, שמרית מאיר, שהתערבה במשבר ההוצאות – והאשימו כי היא  “גרמה לפיגוע תדמיתי לראש הממשלה”.

 

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה ההשוואה
    25/04/2022 17:09
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ההשוואה שגויה מעיקרה. ביתו של בנט הנו ביתו הפרטי ושוהים בו 6 נפשות. במעונו הרשמי של ראש הממשלה נתניהו התארחו מנהיגים מכל רחבי העולם והתקיימה בו פעילות ממשלתית ענפה. כך, שנקודת המוצא לא נכונה.