זה מה שהזמר ישי ריבו הגיב אחרי שמשטרת מיאמי עצרה לו מופע

אחרי שהמשטרה הורידה אותו מהבמה בהופעה בפלורידה, ישי ריבו שיגר מכתב למעריצים שנכחו במקום: "לא הייתה שום סיבה מוצדקת לכך. אשמח להזמין אתכם לכל אחת מההופעות העתידיות שלנו בכל מקום בעולם"
אבי כץ
כ"ג ניסן התשפ"ב / 24.04.2022 12:47

שוטרים הפסיקו הופעה של הזמר ישי ריבו באוונטורה מצפון למיאמי שבמדינת פלורידה, בחול המועד – והזמר הורד מהבמה בזמן שהוא מבצע את הלהיט “הלב שלי”.

עברתם כבר את גיל 60? זו ההוראה עבורכם ממרן הגר”ח קניבסקי זצ”ל

ההופעה הופסקה על ידי המשטרה לאחר 45 דקות בלבד.

התנהלות המשטרה גררה זעם רב בקרב הנוכחים במקום.

במייל שיצא מטעם ריבו, הזמר ואנשיו יצאו נגד המשטרה המקומית, שקיבלה החלטה לעצור את המופע, למרות שלא הייתה לכך שום סיבה מוצדקת, לטענתם.

ריבו כתב לקהל שנכח בהופעה: “קודם כל אני מודה לכם, מעריצים יקרים שלי, על שחגגתם איתנו אתמול בלילה. לצערי לא ניתנה לנו ההזדמנות להעניק לכם את החוויה כפי שהתכוונו. כפי שהבנתם המשטרה קיבלה החלטה לעצור את המופע למרות שלא הייתה שום סיבה מוצדקת לכך.

“מאתמול אנחנו לא מפסיקים לקבל מכם מסרים של אהבה וחיבוק, זה כל כך מרגש וכל כך לא ברור מאליו.

“למרות הכל, הרגשנו שהיה לנו ערב קסום ומיוחד, אך חשוב לנו להעניק לכם הזדמנות ליהנות מהמופע כפי שהתכוונו גם אמש. אני אשמח להזמין אתכם לכל אחת מההופעות העתידיות שלנו בכל מקום בעולם וללא הגבלת זמן”.

בחדשות 12 דווח, כי לפי עדויות שצפו לאחר התקרית ברשתות, ההופעה אכן התחילה באיחור של כשעה, אבל המארגנים דאגו לכל האישורים על מנת לקיים את האירוע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות