האם אלה ההוצאות של משפחת בנט על חשבון המדינה?

לפי דיווח בחדשות 13, ללא בדיקות או פיקוח, משפחת בנט מזמינה משלוחי אוכל על חשבון משלם המסים - בחסות הקביעה של עו"ד שלומית פרגו ברנע, לפיה הבית ברעננה משמש כמעון הרשמי • ההוצאות בגובה עשרות אלפים הן עבור המשפחה ולא לאירוח רשמי • עמית סגל: לא לעניין באופן קיצוני
חרדים 10
כ"ג ניסן התשפ"ב / 24.04.2022 00:26

ללא בדיקות או פיקוח: משפחת בנט מזמינה משלוחי אוכל על חשבון משלם המסים – בחסות הקביעה של עו”ד שלומית פרגו ברנע, היועמ”ש של משרד ראש הממשלה, לפיה הבית ברעננה משמש כמעון הרשמי.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

לפני חודש חשפה איילה חסון בחדשות 13, כי בעקבות ההחלטה כי ביתו של בנט ברעננה הוא מעון ראש הממשלה הרשמי, בוצעו שיפוצים במיליוני שקלים על חשבון משלם המיסים.

הערב חשפה חסון, כי משפחת בנט מנצלת את הפסיקה ומזמינה משלוחי אוכל ‘טייק אווי’ לביתה בעלות של 11,500 שקל בחודש. 

המשפחה מזמינה משלוחי אוכל דרך האפליקציות השונות לבני המשפחה ולא לאירוח רשמי, כאשר כל הזמנה מגיעה למאות  שקלים.

העלויות הגיעו עד כה לסכום של חצי מיליון שקלים ב-10 חודשי כהונה של ראש הממשלה – ממוצע של 50 אלף שקלים בחודש.

ה-50 אלף שקלים בחודש מחולקים להזמנות ממסעדות וקניות בסופר שמגיעים ביחד לכ-26 אלף שקלים בחודש, וכל שאר הסכום הולך על עוזרת בית ותחזוק המעון.

הפרשן עמית סגל הגיב: “לפי הפרסום של איילה חסון הערב, משפחת בנט מזמינה כל יום ב-400 ש”ח אוכל במשלוחים על חשבון המדינה. זה לא לעניין באופן קיצוני, במיוחד לאור העובדה שיש צוות של מבשלות בביתם על חשבון המדינה. פניתי לתגובת ראש הממשלה”.

בהמשך הוסיף: הבהרה חשובה בטרם תימשך ההתכתשות; הצוות ברעננה כולל אב בית ושתי מנקות, לא מבשלות. בעיניי – אם בחרת להשאיר את המשפחה ברעננה כדי להמשיך בחיים רגילים ככל האפשר, אז תזמין בבקשה אוכל על חשבונך כמו עד היום, למעט כמובן ארוחת רשמיות. אחרים יגידו שאם היו גרים בבלפור היו זכאים לארוחות על חשבון המדינה. אלה העובדות, מכאן אפשר להתווכח.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה לשקר
    24/04/2022 08:18
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. 1650 ש’ח הזמנות אוכל ביום???? נו די לשקר לנו למדנו חשבון בכיתה א’

  2. 😂😂😂😂😂
    25/04/2022 07:45
    רחל
  3. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂