בנט נשאל 4 פעמים: שקד התחייבה בפניך להישאר עד הסוף? – ולא ענה

נפתלי בנט בגלי צה"ל: לא כועס על סילמן, היא באה אליי ובכתה על האלימות המילולית שעברה ואף מעבר • לרשת ב': "לא אקבל מאף אחד אולטימטומים. מי שרוצה להוביל את המדינה לתוהו ובוהו  - הציבור יבוא איתו חשבון"
יוני גרין
י"ט ניסן התשפ"ב / 20.04.2022 18:07

נפתלי בנט התייחס הערב (רביעי), בראיון לגלי צה”ל, לפרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

בנט אמר: “עברנו מהלך לא נעים עם סילמן – אך אין בי כעס, היא עברה אלימות מילולית ואף מעבר. הם שברו את נפשה, הקושי שלה אמיתי והיא אמרה לי את זה בזמן אמת. מדובר בהתעללות פיזית ונפשית רציפה”.

המראיין, ירון וילנסקי, שאל את בנט ארבע פעמים האם שרת הפנים איילת שקד התחייבה בפניו להישאר בממשלה עד הסוף – אך בנט התחמק שוב ושוב ולא ענה.

“בחירות הן אסון למדינה, אני לא מתעסק בדבר הזה – אלא במה שטוב למדינת ישראל. עד כה השקעתי 100% מזמני בכך, עכשיו אני צריך לעסוק בפוליטיקה מדי יום כדי לקיים זאת”.

על סגירת הר הבית ליהודים אמר: “אנחנו ממשיכים בהר הבית במתווה שהחל נתניהו לפני כעשור – בעשרת הימים האחרונים של רמדאן הוא נסגר ליהודים. בשנה שעברה הוא סגר את ההר ל-19 יום, בלחץ חמאס – את זה לא נעשה”.

על קריאת ראש ממשלת ירדן לזרוק אבנים בהר הבית אמר בנט “בושה וחרפה, הסתה פרועה. זה נרשם אצלנו – הם יודעים שזה פייק ניוז, ונכנעים ללחץ הרחוב. מערכת יחסים היא לא תכנית לבקשתך”.

בראין ברשת ב’ נשאל בנט על הטענות בדבר לחצים מצד מועצת השורא של התנועה האסלאמית ורע”ם – וענה: “פייק נוסף. לביטחון לא חודר גרם של פוליטיקה. כולנו יכולים להתווכח, אבל תמיד זה לגופו של עניין. כל שחקן בממשלה הזאת יכול להחליט לפרוש ולהוביל את מדינת ישראל לבחירות. אני מקבל את ההחלטות הביטחוניות נטו.

“מי שרוצה לעשות אחר כך משהו פוליטי שיעשה, אני לא שולט בזה ועושה את ההפרדה. אבל אני אומר לכולם – מה שעומד פה על הפרק זה לא ממשלה, אלא ישראל בצומת דרכים – האם נידרדר לימים של כאוס ושיתוק כשכל המדינה בערה, או כולם עכשיו שמים את טובת המדינה מעל הטובה המגזרית שלהם, ימין, שמאל או החבר’ה של מנסור. לא אקבל מאף אחד אולטימטומים. מי שרוצה להוביל את המדינה לתוהו ובוהו  – הציבור יבוא איתו חשבון”.

מוקדם יותר היום נפגשה ח”כ עידית סילמן עם שר הביטחון בני גנץ בקריה בתל אביב. בין השניים קיימים קשרי ידידות ושיתופי פעולה בעיקר בתחומי הביטחון והרפואה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות