עזר לקשישה שנפלה ברחוב לקום – ומיד דרש תשלום של 150 שקלים

מיכל קולר, בת 79 מהרצליה, נפלה בדרכה חזרה הביתה וחשבה שנתקלה באדם בעל לב רחב שיסייע לה לקום • אלא שהאיש דרש ממנה כסף, תוך כדי שהוא מאיים שאם היא לא תשלם לו, הוא לא יעזור לה לקום
חרדים 10
י"ט ניסן התשפ"ב / 20.04.2022 15:52

מיכל קולר בת ה-79 מהרצליה חשבה שנתקלה באדם בעל לב רחב, כשנפלה בדרכה הביתה על המדרכה ברחוב צדדי ובמשך דקות שכבה על המדרכה כשהיא מדממת מהמצח ומקווה שמישהו יבוא לעזור לה לקום.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

היא סיפרה, באמצעות נכדתה, לאתר ‘מאקו’ על האדם שחשבה שנחלץ לעזרתה: “לאחר כמה שניות הגיע למקום גבר בריא גוף כבן 60 וצעק: ‘גברת אל תקומי אני אעזור לך’. שמחתי מאוד שמישהו בא לעזרתי”.

אלא שאז הגבר שסייע לה לקום עצר, ואמר לה שאם תרצה שיסיים את המלאכה היא תצטרך לשלם לו סכום של 150 שקלים.

קולר הודתה שפחדה מהאיש. “רעדתי, פחדתי ממנו. חששתי שיזרוק אותי על השביל אם לא אשלם לו. הוצאתי את הארנק והוצאתי שטר של 50 שקל ונתתי לו. הוא היה עצבני קצת ואמר בתקיפות: ‘לא. אני ביקשתי 150 שקל, לא 50 שקל. מהפחד הוצאתי שטר של 100 ונתתי לו. הייתי בהלם לגמרי שככה מתנהגים בישראל”.

קולר, המשיכה לצעוד באיטיות לביתה וכשפגשה את בתה נועה סיפרה לה על מה שקרה לה. “התפוצצתי מעצבים על מה שעשה אותו גבר לאימא שלי שהייתה במצוקה באותם רגעים. זו בושה וחרפה שאיבדנו את הערכים והמוסר במדינה הזו. אישה מבוגרת צריכה לשלם כסף לגבר שהגיע לסייע לה ודורש ממנו בתוקף 150 שקל על העזרה. לאיפה הגענו כחברה?”

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האם אני היחידה שחושדת...
    20/04/2022 16:07
    סנונית
  1. האם אני היחידה שחושדת כי האיש (הפושע) ש”עזר” לה – הוא זה שטמן לה מכשול בדרך שתמעד? הכיצד זה היה היחידי לסייע לה, כשלמעשה כוונותיו זדוניות ומרושעות והרי הוא פושע בעצמו? מקווה שנועה תלך למשטרה ושיבדקו את המצלמות! ושלרשע זה יענש בהתאם!

  2. מיץ של הזבל
    20/04/2022 22:09
    עמית
  3. צריך לעצור אותו באשמת סחיטה וניצול זקנה במצוקה, אסור לעבור לסדר היום בושה וחרפה, לפרסם את התמונה שלו שיקבור את הראש המסריח שלו באדמה מבושה.

  4. מדינה הזויה
    23/04/2022 22:42
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. למד מדוברמן
    לעשוק את המסכנים.
    מי יודע, אולי הוא גם הגיע מאותו מקום…