נכנע לאיומים של רע”ם: בנט סוגר משישי את הר הבית לכניסת יהודים

הר הבית ייסגר ליהודים מיום שישי עד לסוף הרמדאן • גורמים מדיניים: הדבר נעשה גם בשנים קודמות • פעילי הר הבית: הסגירה בעבר הייתה לכל היותר למשך 3-4 ימים, ולא 12 יום • סמוטריץ' תוקף: "בבוקר בנט תוקף את הירדנים ובערב מאשר טענתם השקרית ונכנע לדרישותיהם החצופות"
אריה ריבקינד
י"ט ניסן התשפ"ב / 19.04.2022 22:00

ראש הממשלה נפתלי בנט החליט לסגור את הר הבית לכניסת יהודים, החל מיום שישי הקרוב – ועד לסוף חודש הרמדאן. כך אישרו ל’ישראל היום’ שני מקורות מדיניים.

נבחרתם להשתתף בסקר אוכלוסין? השיבו באופן דיגיטלי וקבלו מתנה

בעוד אותם גורמים אמרו כי אין חדש בהחלטה לסגור את ההר בסוף הרמדאן, וכי הדבר נעשה גם בשנים קודמות, פעילי הר הבית טוענים כי תקופת הסגירה בעבר הייתה לכל היותר למשך שלושה או ארבעה ימים, ולא 12 יום כפי שמתוכנן לפי שעה.

יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ תוקף את ההחלטה לסגור את הר הבית ליהודים.

סמוטריץ’ פרסם ציוץ מהעבר של השרה איילת שקד – וכתב בטוויטר: “היו ימים ששקד הבינה מצויין שכניעה לטרור בהר הבית מסוכנת ומעודדת טרור”.

הוא הוסיף: “על רקע אלימות הערבים וההסתה השקרית של הירדנים והטורקים, ההחלטה של בנט ושקד לסגור את הר הבית ליהודים עד סיום הרמאדן היא איוולת ביטחונית ומדינית המהווה הודאה למעשה בשקר הערבי כאילו היהודים אשמים בהסלמה הנוכחית”

“כמה הזהרנו מהקמת ממשלה שתישען על התנועה האיסלמית ומהפקרת ביטחון ישראל בידיה. בנט ושקד פוגעים במדינת ישראל ומסכנים אותה מדינית והביטחונית בשביל שרידותם הפוליטית שתלויה כעת בוואליד טאהא ובמועצת השורא של התנועה האיסלמית”.

לדבריו, “בבוקר בנט תוקף את הירדנים ובערב מאשר את טענתם השקרית ונכנע לדרישותיהם החצופות. איפה סער, אלקין ושרן השכל שיציבו קו אדום מהצד שלהם?!”

ח”כ לשעבר אוסנת מארק: “הנוכל נכנע לתנועה האיסלאמית. הר הבית יסגר ליהודים מיום שישי. אם זה מה שאיום בהקפאת החברות בקואליציה עשתה לו תארו לכם מה הוא מוכן למכור כשהם באמת יאיימו לבעוט אותו מהכיסא. ימכור גם את רעננה”.

ב’מטה ארגוני המקדש’ מגיבים על ההחלטה של בנט לסגור את הר הבית בפני יהודים: “זוהי התקפלות קשה לאחור מההתקדמות בשנים האחרונות, וכניעה לטרור המורביטאון בהר הבית”.

במטה קוראים “לראש הממשלה להתעשת, לסלק את הטרור מהר הבית, ולאפשר את עליית היהודים למקום הקדוש במשך כל ימות השנה ובכל שעות היום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    במקרה זה בנט לא נכנע למוסלמים !
    19/04/2022 22:47
    והיא שעמדה
  1. הואיל והוא מציית לפוסקים האוסרים עליה להר הבית בימינו, זכה לרכוש לעצמו אויבים גם מהימין