יו”ר הוועדה שם פס: לא אזמן את בנט ושקד לדיון ‘הפורש’ על שיקלי

חבר הכנסת שינהל את הוועדה שתעסוק בבקשת ימינה להכריז על שיקלי כפורש דוחה את כל הבקשות של פרקליטו • בימינה משוכנעים: אורבך יתמוך בהכרזה על שיקלי כפורש
אריה ריבקינד
י"ט ניסן התשפ"ב / 19.04.2022 21:27

הדורסנות של הקואליציה: יו”ר סיעת כחול לבן, ח”כ איתן גינזבורג –  שינהל את הדיונים בוועדת הכנסת בבקשת ‘ימינה’ להכריז על ח”כ עמיחי שיקלי כפורש, מסרב לזמן לדיון את יו”ר המפלגה נפתלי בנט ואת השרה איילת שקד.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

במכתב לפרקליטו של שיקלי, עו”ד גיא בוסי, מבהיר גינזבורג כי לא יזמן את השניים להעיד בדיון, כפי שביקש הפרקליט.

“לאור בקשותייך אבקש לשוב ולהבהיר כי בכוונתי לנהל את הישיבה באופן שיאפשר לח”כ שיקלי זכות טיעון, כעולה מהוראות החוק והתקנון וכנדרש מנסיבות העניין, תוך הקפדה על קיום דיון ענייני ומסודר, בהתאם למקובל בוועדת הכנסת בעניינים אלה.

“יחד עם זאת, הוועדה אינה מתנהלת כבית משפט והיא אינה מזמנת שרים וחברי כנסת (או כל אדם אחר) לשמש כ’עדים’ על מנת להוכיח טיעונים הנשמעים בדיון, ולא מתקיימות בה ‘חקירות’.

“כמו כן, ובהתבסס על ניסיון העבר, איני מוצא כל צורך בקביעת ימי דיונים נוספים, ואבקשכם כבר כעת להכין את טיעוניכם כך שישמעו בישיבה אחת, אשר יכול כי תהיה ארוכה”.

נזכיר, כי גם הדרישה של שיקלי לדחות את הדיון נדחתה.

ב’כאן חדשות’ דווח, כי לדברי גורמים בימינה, ח”כ ניר אורבך הבטיח כי יתמוך בעמדת המפלגה אם יזדקקו לו בדיון ההכרזה על ח”כ שיקלי כפורש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות