“ירד מכל הפסים”: הקומיקאי מייחל “לרסק לעפר את הכותל והר הבית”

הקומיקאי תקף את ינון מגל ועורר סערה ברשתות החברתיות לאחר שקרא לרסק את המקומות הקדושים בירושלים • גולש: "אין יותר נבזי ממה שכתבת" • ינון מגל: "להאשים אבנים ולא אנשים במעשי אלימות זה תקדים"
אבי כץ
י"ח ניסן התשפ"ב / 19.04.2022 14:03

הקומיקאי, תסריטאי ושחקן רשף לוי פרסם לפנות בוקר (שלישי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא מייחל “לרסק לעפר” את הכותל המערבי ואת הר הבית.

עונת הרחצה נפתחה: כל המידע והכללים שהרוחצים בים צריכים

“ראיתי שינון מגל מתכנן לבנות את בית המקדש על הר הבית. מה שמעלה את השאלה האם אנשים שיוצאים מדעתם עוברים לשדר בערוץ 14 – או שברגע שאתה מגורש לשם אתה משתגע”, כתב לוי.

“לי יש בקשה אחרת מאלוהים. אלוהים יקר, אני בטוח שאתה טוב ומטיב. מעולם לא קראתי התבטאות שלך שמבקשת מכל המדרובים למות על גל של אבנים כלשהו, גם לא בירושלים. אתה רואה את כל הטרוריסטים והמשוגעים שפועלים בשמך ואתה מתבאס לא פחות מאיתנו.

“לכן בקשה לי אליך, אתה ששולט בכל גרמי השמים, אנא ממך הסט את אחד מהמטאורים שלך – מטאור קטן, לא גדול – ושלח אותו ישר לאגן הקדוש שירסק לעפר את הכותל ואת הר הבית שבנה בכלל החוטא שלך הורדוס”, כתב. “את הבור שיווצר נשכיר לנטפליקס לצילומי העונה הבאה של too hot to handle ובכסף שנקבל נדאג לכל הילדים שההורים שלהם נרצחו ועוד יירצחו לשווא בכל הטירוף הזה”.

התגובות הקשות מצד הגולשים לא איחרו  להגיע –  והטיחו בו ביקורת נוקבת.

אחת הגולשות כתבה: “ירדת מכל הפסים, למה בכלל חשוב לך להיות יהודי תוותר על זהותך אל תוותר עברונו את הערכים והמקומות הקדושים ליהדות הקיצור את בעד למחוק את ההיסטוריה של העם היהודי. מעניין אם הייתה מעז להגיד מילה על יום השואה!!! אין יותר נבזי ממה שכתבת. אני שום הופעה או נגיעה שלך או בימוי ותסרטי לא אראה שקל אחד לא תקבל ממני”.

קרן אשכנזי: תתבייש!!!! אתה צריך לבקש סליחה מכל המשפחות השכולות שהילדים שלהם נלחמו במלחמות ישראל על שחרור הכותל וירושלים.  מי צריך שהידים שיש יהודים כמוך!!!!!! מה קרה?? מזמן לא שמעו עלייך?? קצת פרסום חתיכת פח אשפה!!!

טל רימר הגיב: “מזעזע חוסר הבנה מוחלט של מה הכותל מסמן לכל נפש יהודיה”.

איציק יעקב הגיב: “האיש הרדוד הזה יכול רק לצחצח לינון מגל את הנעליים וזה רק אם אדון מגל יסכים”.

ואיתמר כהן חרץ: “פשוט להתפלל עליו”.

איש התקשורת ינון מגל הגיב לדבריו בשיחה עם ‘TMI’: “אין תפילה שלא מוזכרים בה התחנונים לבניית בית המקדש. 2,000 שנה התפללו יהודים עם דמעות לחזור למקום הזה. אחת התמונות המפורסמות והמרגשות של מדינת ישראל מאז הקמתה היא תמונת הצנחנים בכותל לאחר שחרורו. עם כל הכבוד לתל אביב, זהו האתר שפוקד כל ידוען שמגיע לפה”.

הוא הוסיף:  “זהו השריד האחרון שמזכיר לנו את גלות העם היהודי שגררה סבל בלתי נתפס ובא יהודי, מבקש מבורא עולם לרסק את האבנים הקדושות האלה באשמה שהם גרמו לסכסוך. להאשים אבנים ולא אנשים במעשי אלימות זה תקדים. ‘יש אנשים עם לב של אבן, אבל יש אבנים עם לב אדם'”.

רשף לוי הוא בן לאם שעלתה מפולין, יצאה בשאלה ועזבה את העולם החרדי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רשף לוי איבד כיוון
    19/04/2022 17:46
    נאווה
  1. ינון מגל צודק.מר רשף אתה ו2000 המלייקקים לך – תמצית זיקוק החילוניות , היענו ליברלית, הרדודה והטיפשה. חוסר כבוד לאמונה של האחר, חוסר הבנה שגם אם לשיטתך הכל יהרס רגשות אמוניים לא ימחקו, השחצנות גסות הרוח ״הנאורות״ עלאק, להפציץ הכל – כמו דעאש – רק מוכיחה איזה כשלון ערכי אתה. דווקא בפסח, חג הגאולה אתה מעלה דברי הבל שכאלו. אבל לא נורא. עם ישראל יתגבר על אהבלים גדולים ממך.